Hey allemaal,
Vraagje... iemand leuke kleding merk tips voor jongens met broeken (geen joggingbroeken) die NIET skinny zijn maar loose/wide leg. Truiien en shirts die niet volgepropt staan met tekst/afbeeldingen en kleuren hebben alsof je zoon alleen maar donker gekleurd mag dragen?
Beetje de stijl your wishes, play-up, ba*ba, lily-balou... liever iets betaalbaarder 🙈
Sorry als het wat 'bot' omschreven staat maar kom net de stad uit en kan oprecht chagie worden van de jongens afdelingen waarin donker, grauw, en 'lounge wear met paw patrol' de boventoon voert terwijl voor de meiden alle kleuren van de regenboog lijken te mogen 🙈😅.
Bovenkleding van Vingino is vaak zonder teksten en met hele leuke felle kleuren. De kast van mijn zoon ligt er vol mee.
Broeken vgm wel skinny, maar misschien zijn er ook losse. Hier een slanke jongen dus wel skinny broeken in huis
Hier heb ik veel Name it!, 4president, Jola en koko noko. Maar ik heb een smal mannetje... Qua lengte broek zou hij naar 86 moeten, maar heeft in de breedte nog 74 nodig 😂. Heel onhandig!!