8 Reacties

3 jaar geleden

Hoe was je ze? Wellicht is de trommel te vol? Dan gaat het schuren en dus pluizen. Of geeft de rest van de was af?

3 jaar geleden

Hydrofiele doeken mogen nooit in de droger. Dan werken ze niet meer fatsoenlijk. En grote kans dus dat ze gaan pluizen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Na een paar keer wassen had ik er bij de Hema geen last meer van! Prenatal heb ik niet dus daar kan ik niets over zeggen. Ik ben echt fan van de doeken van Poofi, geen pluis met wassen en superzacht. Ideaal om als handdoek te gebruiken na het badje.

3 jaar geleden

Reactie op Nootje1

Hoe was je ze? Wellicht is de trommel te vol? Dan gaat het schuren en dus p ...
Ik was ze meestal met de rest van de babykleertjes. Misschien inderdaad toch de trommel te vol! (Vooral in de droger haha) er is er namelijk ook al een gescheurd... goede tip toch minder in de trommel, hopelijk werkt dat?

3 jaar geleden

Ik heb ze van de Hema, Prenatal en Jollein. Gaan in de droger en gebruik wasverzachter. Nooit problemen gehad

3 jaar geleden

Reactie op Nootje1

Ik heb ze van de Hema, Prenatal en Jollein. Gaan in de droger en gebruik wa ...
Hier ook! Heb die vierkante witte van de prenatal en grote xxl doeken van mushie en van chewies&more. Die van mushie mogen zelfs officieel niet in de droger, maar kunnen dat prima aan. Ze blijven goed met afdrogen en de kwaliteit veranderd ook niet..

3 jaar geleden

Hema beste

3 jaar geleden

Ik heb ze eerst 2 keer gewassen en laten drogen. 3e keer na t wassen de droger in en daarna gestreken de kast in!