4 Reacties
2 maanden geleden
Mijn dochtertje had / heeft dit ook sinds een week of zes. 2 jaar slaapregressie, ik geloof dat ze dan door hebben dat ons leven doorgaat beneden als zij boven slaapt en daardoor dat ze dus van alles mist en zo in paniek raakt. Ik heb er gewoon wekenlang bij gezeten in haar eigen bed totdat ze sliep. Na een paar weken ging het beter en nu zit ik op de trap met de deur een beetje open, dat ze me nog kan zien en een nachtlampje aan. Eerst duurde het echt uren voordat ze volledig oververmoeid in slaap viel. Nu is het een kwartiertje. Oftewel: je moet er denk ik gewoon even doorheen.
2 maanden geleden
Reactie op Deemsss
Mijn dochtertje had / heeft dit ook sinds een week of zes. 2 jaar slaapregr ...
Hier hetzelfde, voorheen werkte laten huilen met om de zoveel minuten teruggaan wel, maar in deze fase werkte dat echt niet. Dus uiteindelijk ook besloten in de kamer te gaan zitten, zodat die paniek er niet meer is, en dan blijft hij heel rustig. Nu inmiddels afgebouwd tot op de gang zitten, en we zijn er nu bijna dat we alleen de deur stukje open hoeven te laten en dan weg kunnen gaan. Dus hier was het ook echt even de situatie accepteren en misschien een andere tactiek doen dan normaal :)