13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb voor binnen totter + tumble. Wel duur, maar echt een hele fijne speelmat. Dik, groot en afneembaar.

2 jaar geleden

Volg!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik heb 1 van 2.00/1.80meter voor binnen en buiten. Is 0,5 cm dik, zacht en warm. Gekocht bij bol.com. Hier ligt de kleine meid samen met broer buiten in het zonnetje.

2 jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ik heb 1 van 2.00/1.80meter voor binnen en buiten. Is 0,5 cm dik, zacht en ...
Heb je enig idee hoe het kleed heet?🫣

2 jaar geleden

Deze heb ik besteld. Helaas nu niet meer voor deze prijs verkrijgbaar. Wel ook leuke printen voor jongens.

2 jaar geleden

Reactie op STEPH_

Heb je enig idee hoe het kleed heet?🫣
Zie vorig bericht.

2 jaar geleden

Ik heb een kleed van love by lily gekocht voor binnen, maar het is een dik kleed dat in de wasmachine kan. Ik gebruik het ook in de tuin op gras en straks neem ik ‘m mee naar het strand denk ik. Ze hebben verschillende formaten, ik heb een 200x150cm.

2 jaar geleden

Ik heb een kleed van love by lily gekocht voor binnen, maar het is een dik ...
Ik heb ook zo’n kleed, ik zag ook dat die ook als buitenkleed kan.

2 jaar geleden

Een kleed bij de Hema voor €30 die goed afneembaar is aan 1 kant. Deze gaan wij deze zomer gebruiken voor buiten!

2 jaar geleden

Reactie op Reiger0809

Een kleed bij de Hema voor €30 die goed afneembaar is aan 1 kant. Deze gaan ...
Welke is dat?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb bij het tuincentrum foamtegels voor onder het zwembad gekocht voor in de tuin :)

2 jaar geleden

Decathlon! Hele fijne kleedjes!

2 jaar geleden

Groot picknick kleed van de Hema 😀