10 Reacties
één jaar geleden
Oh die ie zo heftig! Heeft hij ook antihistamine gekregen? Geen idee of dat helpt, maar heb ik toen wel gekregen.
Die jeuk is echt heftig! Bij mij hielp toen als enige mentholgel. Maar ik weet niet of dat gebruikt mag worden bij een kindje van ongeveer 1 jaar.
Alleen hielp het maar kort. Insmeren waardoor ik het mega koud kreeg en een half uur tot een uur later, begon het weer te jeuken. Echt niets hielp!
Dus heb echt te doen met je zoontje en met jou!!!
één jaar geleden
Reactie op LiekeG
Oh die ie zo heftig! Heeft hij ook antihistamine gekregen? Geen idee of dat ...
M’n partner was dat vergeten bij de hap vandaar de koel zalf van de apotheek. Het was een helse nacht. Hij heeft nu een hydrocortison crème gekregen. Ik had begrepen dat antihistamine niet mocht bij baby’s maar heb t nooit opgezocht ofzo. De crème verlicht nu wel. Hij ziet er niet uit. Voelt alsof je van de regen in de drup beland….
één jaar geleden
Reactie op celliine
Niet gebruikt bij antibiotica maar waterpokken, fenistil druppeltjes. Aange ...
Ik had dat ook gelezen maar kan dat ook bij 11 maanden? Inmiddels is z’n huid al wat minder heftig maar keertje wat hebben we een paar drama dagen en nachten gehad met hem. Het kermde enorm als we hem aanraakten en z’n hele romp en hoofdhuid zat onder. Echt zooo sneu. We hebben een halve hydrocortison crème tube leeggedrukt(iets meer dan de bedoeling maar inmiddels veeeeel minder nodig).
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Ik had dat ook gelezen maar kan dat ook bij 11 maanden? Inmiddels is z’n hu ...
Keertje= jeetje
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Ik had dat ook gelezen maar kan dat ook bij 11 maanden? Inmiddels is z’n hu ...
Dochter was 11,5 maanden toen de dokter het ook voorschreef. Misschien eens vragen bij de apotheker? Als ik Google vind ik wel terug dat het kan!
Lijkt mij voor hem en jullie verschrikkelijk!!
één jaar geleden
Reactie op celliine
Dochter was 11,5 maanden toen de dokter het ook voorschreef. Misschien eens ...
Oh nou dat zou wel de oplossing zijn geweest. Misschien even onthouden voor de toekomst, als zich weer zo’n situatie voordoet. Kennelijk is z’n huid nogal kwetsbaar want die is altijd de klos.
Dank voor de tip.
één jaar geleden
Reactie op 2sonsrich
Mijn zoontje had het ook, zo zielig. Bij de apotheek kun je koelzalf kopen. ...
De koelzalf maakte het bij hem erger maar hij reageer allergisch op bepaalde crèmes dus wellicht was dat de reden hier. Normaal is koelzalf juist verzachtend inderdaad. Dank voor de tip.