11 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik lees graag mee

茅茅n maand geleden

Hier zelfde probleem, ik had eerst ook kruidvat eigen merk... en nu ook zoekende

茅茅n maand geleden

Ik gebruik voor mijn zoontje deze cream gel van de Etos: https://www.etos.nl/producten/etos-cream-gel-150-ml-120217909.html Zwitsal bleef ook totaal niet zitten. Dit is een fijne combi van een goed zittende gel, maar niet gelijk keihard.

茅茅n maand geleden

Wij hebben deze van de kapper. S ochtends met klein beetje water weer te "activeren" en heb je echt maar weinig van nodig.

茅茅n maand geleden

Ik gebruik bij mijn zoon syoss Matt fiber is geen gel maar ook geen wax. Maar dat haar blijft heel de dag goed zitten. In de ochtend staat het mooi overheid na zijn slaapje lekkere nonchalant

25 dagen geleden

Dank allen, ik ga ze uitproberen!

16 dagen geleden

Reactie op eeffff

Dank allen, ik ga ze uitproberen!
Ik was even benieuwd of je al iets anders hebt gebruikt wasr je tevreden over bent 馃槈

13 dagen geleden

Hee, ja ik gebruik nu die Etos die chinouk aanraadde. Ik dacht, ik begin gewoon met de goedkoopste. Ik ben daar best tevreden mee, in ieder geval 100 keer meer dan met die Zwitsal. Als je niet te veel gebruikt dan schilfert hij niet en wordt hij niet hard. Ten tijde van het avondeten is het dan wel soms bijna weg.

13 dagen geleden

Reactie op eeffff

Hee, ja ik gebruik nu die Etos die chinouk aanraadde. Ik dacht, ik begin ge ...
Ohh thnx! Ga ik die ook eens proberen

12 dagen geleden

Ik gebruik deze, ruikt ook nog eens heerlijk.

11 dagen geleden

Ik gebruik hier wax van syoss, het is een soort kleefpasta. Blijft goed zitten en ik hoef t 鈥榮 avonds niet uit te wassen. De volgende ochtend kammen en ik kan er weer wat in doen