25 Reacties

3 jaar geleden

Skeckers

3 jaar geleden

Teva's. Ik moet mezelf er even overheen zetten maar dat is t enige wat echt comfortabel loopt maar ook makkelijk te verstellen is met klitteband en t houdt t nog enigszins luchtig in de warmte.

3 jaar geleden

Ik weet niet wat voor schoenmaat je hebt maar mogelijk is een tip bij mannen schoenen kijken. Normaal heb ik maar 40 en heb paar weken geleden maat 43 mannen gekocht (en mijn voeten zijn niet eens echt opgezwollen). Het ging mij dan juist meer om paar sandalen die er voor werk ofzo fatsoenlijk uitzagen :)

3 jaar geleden

Skeckers
Ja absoluut!!! Door Mijn bekken fysio ook als (voor sandalen dan) als stabiel voetbeentje beoordeeld. De sketchers high arch

3 jaar geleden

Hier even een foto. En die elastische bandjes, die zijn dus heeeerlijk, je voeten kunnen echt comfortabel een stuk groter worden

3 jaar geleden

Ik draag al weken dagelijks slippers van hush puppies. Bandjes te verstellen dus genoeg ruimte om 'op te zwellen' en een goed voetbed. Dichte schoenen gaan hier al weken niet meer....

3 jaar geleden

Verbenas vind ik echt heerlijk, draag ze elke dag🙈 wijd, leer, ademend en ook nog beetje leuk https://www.schuurman-schoenen.nl/dames/instappers/verbenas-noa-zwart/6000057138c5.html

3 jaar geleden

Ik loop hele dagen op birkenstocks slippers, net weer 2 paar nieuwe binnen

3 jaar geleden

fitflops!

3 jaar geleden

Ik heb slippers van Reef. Heb last van bekkeninstabiliteit en platvoeten, maar deze hebben speciaal voetbed (arch support). Eerste week pijn met inlopen (omdat je je voeten dwingt anders te lopen) maar sindsdien loop ik er zalig op al een half jaar lang.

3 jaar geleden

Reactie op Kimannelise

Verbenas vind ik echt heerlijk, draag ze elke dag🙈 wijd, leer, ademend en ...
Oh die zien er leuk uit! Nooit van gehoord. Hebben die ook speciaal voetbed (arch support)?

3 jaar geleden

Ik heb deze . Echt heel fijn. Je hoeft geen riempjes vast te maken, kunt er nog iets aan verstellen en hebben een fijn voetbed! Ik loop alleen nog maar op teenslippers en deze 😊

3 jaar geleden

Skechers (Skechers Ultra Flex Statements) stoffen schoen zijn ideaal als dichte schoenen (deze ademen en hebben een goede demping) en als slippers draag ik REEF SLIPPERSORTHO SPRING BLACK GLITTER slippers deze dempen ook goed en geven goede ondersteuning

3 jaar geleden

Ik heb birkenstocks 😊

3 jaar geleden

Tom's! https://www.toms.com/nl/natural-metallic-woven-alpargata-rope-womens-espadrille/10017726.html Zit een heerlijk voetbed in en ze staan overal leuk bij! Zijn vaak in de aanbieding bij andere webshops. Ik vind het erg fijn dat ze netjes staan en dat je de tenen niet ziet (die netjes bijhouden en lakken etc, echt geen zin meer in 😂). Ik kan ze dus gewoon dagelijks aan naar m'n werk.

3 jaar geleden

Birkenstock Boston! Ik heb ze zelf van Nelson eigen merk (stuk goedkoper) en lopen echt als pantoffels. Zit zo lekker! Zelf hou ik ook veel vocht vast en pas geen 1 schoen meer maar deze zijn top!!

3 jaar geleden

1000% Teva’s! Ik loop de hele zwangerschap in deze sandalen + een maand vakantie Thailand iedere dag. Met klittenband verstelbaar, licht, en drogen snel

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda53

Teva's. Ik moet mezelf er even overheen zetten maar dat is t enige wat echt ...
Jaa!🤩

3 jaar geleden

Ik heb deze van het merk Rieker. Zijn veruit mijn meest comfortabele schoenen en passen ook mooi bij mijn (zwangerschaps) zomerkleding.

3 jaar geleden

Schoenen die je normaal fijn vindt, maar dan een maat groter. (Ik droeg in m'n eerste zwangerschap de sandalen van m'n moeder.)