11 Reacties
vorige maand
Hier vaak een danoontje, ook zijn ze dol op aardbeien (met soms een beetje poedersuiker). Of een waterijsje!
vorige maand
Ik vond het vooral fijn dat ze nog wat extra vocht binnen kregen, omdat het niet de beste drinkers zijn. Ik wil ze geen ongezonde toetjes geven, omdat ze al aanleg hebben om wat voller te worden. Maar ik kom dan niet veel verder dan magere kwark of Griekse yoghurt, maar daar zit ook niet per se heel veel smaak aan natuurlijk..
vorige maand
Reactie op Juffrouwmama
Ik vond het vooral fijn dat ze nog wat extra vocht binnen kregen, omdat het ...
Wij kregen vroeger wel eens wat dropjes ranja of jam door de yoghurt. Of honing.
Misschien een fruit smoothie? Kan eventueel ook met yoghurt.
Ik heb ook wel eens yoghurt met avocado, aardbeien en honing in de blender gedaan, ging er ook goed in hier.
vorige maand
Reactie op MamaBamboe
Wij kregen vroeger wel eens wat dropjes ranja of jam door de yoghurt. Of ho ...
Heel fijn dat je zo meedenkt! Dat eerste probeer ik nu ook inderdaad. Die tweede is ook iets om te proberen!
vorige maand
Reactie op Juffrouwmama
Heel fijn dat je zo meedenkt! Dat eerste probeer ik nu ook inderdaad. Die t ...
Succes!
vorige maand
Hier vaak een schaaltje volle Griekse yoghurt.
Danoontjes/knijpkwarkjes gaan er ook goed in, maar probeer ik meer te vermijden vanwege de suiker. Al mix ik ook soms wat yoghurt met danoontje.
Soms doe ik er wat rozijntjes of fruit doorheen.
Andere dingen worden hier eigenlijk niet gegeten (vanille vla 2 happen en dan weer terug naar de yoghurt bijvoorbeeld).
vorige maand
Soms magere kwark met een drupje aanmaaklimonade. Dan zit er net wat andere smaak aan.
vorige maand
Nu al twee dagen kwark met een drupje ranja of jam en dat gaat goed. Ze zeggen nu dat ze hun flesjes aan de babypietjes willen geven. Het zal mij benieuwen 😅