7 Reacties

6 dagen geleden

Mijn zoontje is ook 25 maanden hij slaapt van half 1 tot half 3 en gaat om 19:30 naar bed en slaapt in de ochtend tot 7-7:30 Geen idee denk dat het verschilt per kind, bij een vriendin sliep haar zoon tot hij naar de basisschool ging nog een uurtje in de middag

6 dagen geleden

Lastig he! Hier is het ook elke dag maar de vraag of ze gaat slapen. As we speak ligt ze ook al bijna een uur te zingen in bed 😅 Hier houdt ze het zonder middagslaapje ook prima vol tot 19.00 uur en slaapt ze de hele nacht door tot na 7.00 uur. Soms heb ik wel eens het idee dat ze zelfs beter en langer slaapt als ze tussen de middag niet meer slaapt. Ik lees wel eventjes mee of het evt een fase is of dat het middagdutje binnenkort verleden tijd is 😅

6 dagen geleden

Dat verschilt erg per kind. Mijn oudste 2 waren 22 maanden toen ze geen dutje meer deden. Ze hielden het prima vol tot 18.30 uur en sliepen dan tot 7.30 uur. De jongste is nu 2 jaar en 2 maanden en slaapt elke middag nog 2 uur, en dan van 19.00 uur tot 7.00 uur.

6 dagen geleden

Hier slaat meneer van 25 maanden ook regelmatig zijn dutje over. Sommige nachten slaapt hij dan wel wat langer, maar soms ook niet. De meeste nachten slaapt hij van 21.00 tot 07.00 soms slaapt hij in de middag nog 45 tot 90 minuten maar steeds vaker ook gewoon niet. Het zou fijn zijn als hij dan wel de nachten door zou slapen een wat langere nacht zou maken of door zou slapen . Maar nee vaak wordt hij dan toch nog 2 a 3 keer wakker per nacht. Hij krijgt nog borstvoeding en slaapt dan verder.

5 dagen geleden

Reactie op Mirjam1006

Lastig he! Hier is het ook elke dag maar de vraag of ze gaat slapen. As we ...
Ja nou precies dat dus 😅

5 dagen geleden

Reactie op Jappie123

Dat verschilt erg per kind. Mijn oudste 2 waren 22 maanden toen ze geen dut ...
Wat heerlijk dat je jongste zo goed slaapt!

één dag geleden

Meestal een fase omdat ze erg in de gaten krijgen dat dit 1 van de dingen is waar papa en mama geen invloed op hebben maar sommige kinderen slaan t dutje ook al over. Gewoon afwachten. Zolang je kindje t prima vind om in bed te liggen is er niets aan de hand! Die van mij trok een maand lang alles van z’n bed incl topper en maakte er 1 groot feest van en na een maand besloot hij ineens weer te slapen want; moeier door de langere activiteiten, rennen, fietsen etc en heeft tot z’n 4e geslapen.