8 Reacties

17 dagen geleden

Wij zijn vorig jaar mei getrouwd. Dochter was toen 9 maanden. Mijn schoonzus ook 2 kleine kinderen en vriendinnen ook kleine kinderen. We hadden een verblijf bij onze locatie. We hadden bij Nannyatnight 2 nannies. Overdag lette mijn zus op. Vanaf het diner de 2 nannies. Echt handen vrij en ze zijn er toch bij.

17 dagen geleden

Toevoeging: iedereen nam bedje mee en in ons verblijf zorgde de nannies voor de babies

17 dagen geleden

Wij zijn vorig jaar getrouwd toen onze kleine 9 mnd was. Overdag waren het opa en oma die hem meenamen op sleeptouw en voor het eten ging hij naar de gastouder. Hij heeft bij de gastouder geslapen en ging super goed.

17 dagen geleden

Wij maken geen gebruik van een gastouder. Ergens lijkt me dat toch eng een nanny, maar zelf ook aan gedacht inderdaad. Goeie ervaringen mee dus?

17 dagen geleden

Reactie op Johannah

Wij maken geen gebruik van een gastouder. Ergens lijkt me dat toch eng een ...
Ja, we waren er zeer tevreden over. Beide goed geschoold en flink wat ervaring. Je krijgt van te profielen doorgestuurd. En de optie, junior, ervaren of expert. Wij kozen expert. Ze deden het zo goed. En wij konden het loslaten. Plus het was op de locatie zelf. Dus we konden altijd even binnen wandelen.

16 dagen geleden

Hi! Wij zijn vorig jaar getrouwd en ons zoontje was toen 9 maanden. Ik heb de moeder van mijn beste vriendin gevraagd, en die heeft hem bij ons thuis gewoon opgepast, en hem savonds op bed gelegd. Wij waren rond 1:00 thuis en dit vond zij prima! Dus misschien een idee om een moeder van een vriendin te vragen die je toevallig ook een beetje kent?😊

13 dagen geleden

Nog een paar vragen; - hebben jullie ook leuke ideeën waarbij je de kinderen wat meer kunnen betrekken bij de bruiloft (ik dacht zelf aan wegwerpcamera’s geven tijdens ceremonie)? - had je een nanny gedurende de dag?

13 dagen geleden

Bij ons liepen ze met papa naar het altaar en de oudste (2.5) heeft de klap met de hamer gegeven wat normaal de babs doet. Stelde ze bij ons voor.