11 Reacties

4 jaar geleden

Zelf geen ervaring maar was een beetje benieuwd achter jouw vraag en heb dit gevonden

4 jaar geleden

Reactie op Lauraxxxxx

Zelf geen ervaring maar was een beetje benieuwd achter jouw vraag en heb di ...
Ja het is vooral als je dat leest op internet dan krijg je snel schrik h茅 ... Gyne zei dat ik me geen zorgen moest maken maar Tjah...

4 jaar geleden

Reactie op Madeliefje0903

Ja het is vooral als je dat leest op internet dan krijg je snel schrik h茅 . ...
Ja dat is wel zo,maar als de gyne zegt dat het goed zit dan zou ik mij ook geen zorgen maken 馃槈

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook een tweehoornige baarmoeder, bij mijn vorige zwangerschap heeft dit waarschijnlijk de vroeggeboorte van mijn zoontje veroorzaakt. Maar dit kwam ook door de positie waarin die "klem" gegroeid was in mijn baarmoeder. De vorm is bij iedere baarmoeder anders dus kan best zijn dat het bij jou niet gaat gebeuren 馃槉. Bij mij lag die overdwars tussen in beide hoorns. Als die anders had gelegen was die waarschijnlijk langer blijven zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Bentem

Ik heb zelf ook een tweehoornige baarmoeder, bij mijn vorige zwangerschap h ...
Bedankt voor de feedback! Maar jouw zoontje is vroeger geboren, op hoeveel weken dan? Had je anders nog van iets last?

4 jaar geleden

Reactie op Madeliefje0903

Bedankt voor de feedback! Maar jouw zoontje is vroeger geboren, op hoeveel ...
Geen probleem! Mijn zoontje is uiteindelijk met 33 weken geboren. Vanaf 27 weken opgenomen in verband met wee毛n en een verkorte baarmoedermond. Verder geen lichamelijk ongemak gehad, soms was het wat lastig om alles goed in beeld te kunnen krijgen met de echo qua ligging.

4 jaar geleden

Reactie op Bentem

Geen probleem! Mijn zoontje is uiteindelijk met 33 weken geboren. Vanaf 27 ...
OH ok茅, dat klinkt dan wel ok茅 h茅. ... Ben erg benieuwd naar de verdere info van gyne maar het is ook nog zo pril bij mij dat ik sowieso nog beetje afwachtend ben 馃馃挄

4 jaar geleden

Hey, ik heb dat ook! Kwamen ze bij de bevalling achter van mijn eerste kindje (4 weken te vroeg en een stuitbevalling daardoor) ze is nu 13 maanden en ze doet het super!馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Hey, ik heb dat ook! Kwamen ze bij de bevalling achter van mijn eerste kind ...
OH wat een fantastisch nieuws! Klinkt allemaal super bij jullie, dat sterkt me toch wat 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb dat ook mijn zoontje is geboren bij 39 wk + 1 dg hele zwangerschap is goed gegaan wel stuitligging en met keizersnede nu ben ik zwanger van mijn 2 de kindje nog maar 5 wk