5 Reacties

2 maanden geleden

Gewoon in de kinderwagen, probeer het je zelf makkelijk te maken. Deze leeftijd is echt lastig bij ondernemende kindjes. Over een half jaar kan het al weer heel anders zijn. Of om en om in de kinderwagen en als je goed luistert mag je aan de hand mee wandelen of een loopie aan de kinderwagen maken die ze vast moeten houden, hielp hier ook goed. En weetje luisteren is voor tweejarige echt nog wel een ding. Voor hun is er een wereld open gegaan waar zo veel te zien en te ontdekken is, dat ze mama vaak helemaal niet horen😉

2 maanden geleden

Phoe één ondernemend kind vind ik al intensief als we op pad zijn maar twee lijkt me al helemaal pittig! Mijn zoontje loopt onderhand re-de-lijk mee op straat, we hebben veel geoefend op veilige stukjes waar bijv struiken tussen de stoep en de weg zitten, of autovrije paden. Maar met 2 kinderen kom je natuurlijk al snel ogen en handen tekort. Ik zou zeggen dat een omheinde speeltuin of kinderboerderij met hek ideaal is om heen te gaan. Tot aan het hek in de kinderwagen en binnen de hekken kunnen ze “los”. en als ze het echt te bont maken even 5 min in de kinderwagen stoppen regels communiceren en daarna opnieuw proberen. En probeer leuke en interessante spelletjes/dingen achter de hand te hebben zodat zij jou weer graag komen opzoeken nadat ze even weggerend zijn. Liedjes zingen, samen springen, samen rennen, stoepkrijten, balletje gooien, schepjes voor in het zand. Hopelijk heb je hier iets aan!

2 maanden geleden

Reactie op Isabelski

Phoe één ondernemend kind vind ik al intensief als we op pad zijn maar twee ...
Super lief dankjewel 🙏

één maand geleden

Hier ook een tweeling, ik heb wat vragen. Ik hoop dat ik ze aan je mag stellen.

één maand geleden

Reactie op AlerteKaketoe309535

Hier ook een tweeling, ik heb wat vragen. Ik hoop dat ik ze aan je mag stel ...
Ja tuurlijk mag dat 🥰❤️