15 Reacties

8 maanden geleden

zie foto

8 maanden geleden

Heeft je kindje iets gegeten wat hij nog nooit eerder heeft gehad?

8 maanden geleden

Misschien handvoetenmondziekte en misschien kan je via de huisarts en zalfje krijgen ik weet niet precies wat ze hieraan doen.

8 maanden geleden

Reactie op ACSB

Misschien handvoetenmondziekte en misschien kan je via de huisarts en zalfj ...
Dat zijn vaak meer blaasjes achting rond de mond

8 maanden geleden

Reactie op annaniempje

Heeft je kindje iets gegeten wat hij nog nooit eerder heeft gehad?
Jaaa kiwi volgens mij maar dat was paar dagen terug

8 maanden geleden

Reactie op annaniempje

Dat zijn vaak meer blaasjes achting rond de mond
Ze heeft het alleen aan 1 kant 2 vlekken ik dacht eerst dat het door doorkomende tandjes kwamen want ze heeft t nu sinds een paar dagen alleen lijkt erger te worden

8 maanden geleden

Het ziet er een beetje uit als eczeem. Maar bij twijfel gewoon naar de huisarts.

8 maanden geleden

Reactie op Hartje27

Ze heeft het alleen aan 1 kant 2 vlekken ik dacht eerst dat het door doorko ...
Ik vind het lijken op een soort allergische reactie/uitslag.. Maar goed, wellicht inderdaad morgen even bellen met de huisarts 😊

8 maanden geleden

Reactie op EmmyA

Het ziet er een beetje uit als eczeem. Maar bij twijfel gewoon naar de huis ...
Vind het ook op eczeem lijken inderdaad. Sommige vormen van eczeem krijg je door contact met een bepaalde stof en andere vormen van eczeem komen van binnenuit. Heeft je kindje er last van? Maw heb je het idee dat het jeukt of brand/pijn doet?

8 maanden geleden

Reactie op Aranka

Vind het ook op eczeem lijken inderdaad. Sommige vormen van eczeem krijg je ...
Dit zou heel goed kunnen debnk eerder aan contact exzeem want mijn dochter doet alles in de mond, nee jeukt niet of tenminste dat merk ik niet op

8 maanden geleden

Drinkt ze volle koemelk? Mijn zoontje lijkt dan ook rode vlekjes te krijgen bij neus/mond/wangen.. Just a thought..

8 maanden geleden

Hoi, ben je nog langs een huisarts geweest? Ik werk zelf in de zorg en vind het wat op een krentenbaard lijken. Maar ben geen dokter 😉

8 maanden geleden

Het is wat lastig te zien op de foto, maar kan het "gewoon" kwijluitslag zijn? Onze dochter heeft soms ook wat rode vlekken rond de mond als ze tijdens haar dutje lekker heeft liggen kwijlen 😅

8 maanden geleden

Gebruikt ze een speen? Mijn zoontje heeft dit soms als hij veel de speen heeft gehad en daar lekker veel speeksel tussen heeft gezeten.