22 Reacties
4 jaar geleden
dat is echt heeeeeel moeilijk haha , ik wilde voor dat ik de geslachten wist al wat kleertjes halen maar je word veelal in de of jongens of meisjes hoek geduwd , ik vind zelf de pure collectie van de prenatal heel leuk die is helemaal neutraal, maar er is nie veel van en tot een bepaalde maat maar tot nu toe vond ik prenatal de meeste unisex kleding hebben
4 jaar geleden
Mingo, die hebben wel wat broekjes/shirts en boxpakjes in neutrale kleuren, gebruik nu ook de broekjes van mn dochter voor mn zoon 馃槣 Verder heeft prenatal volgens mij ook wat boxpakjes in neutrale kleuren, grijs, beige, groen. Misschien sproet&sprout of CarlijnQ?
4 jaar geleden
Donker roze kan prima voor beide net zoals groen , geel , wij doen hier ook zoveel mogelijk neutraal uit financieel oogpunt , en omdat we geslacht niet willen weten . Is maar net welke kleuren jij neutraal vindt ..
4 jaar geleden
Hebben wij vanmiddag ook gekocht bij de marktjes, nog niet echt naar de merken gekeken. Gewoon gekrabbeld in de jongens en meisjesboxen, wij weten het geslacht ook nog niet dus kunnen daarom wat makkelijker kijken naar kleren voor beide.
Ik heb even gekeken en ik heb merken zoals Feetje, C&A, Prenatal, Hema, Babyface, Babyclub..
4 jaar geleden
Veel van de newborn en babykleding van de Hema vind ik ook redelijk uniseks. De pakketjes zijn vaak wit met een neutraal opdrukje. En ze hebben nu veel met een dierenopdruk die ik zowel m'n meiden als m'n neefje aan zou trekken.
Daarnaast hebben ze ook veel grijs en donkerblauw en mijn meiden hebben heel veel donkerblauw aan bijvoorbeeld. Helemaal wanneer je dit combineert met wit. En mintgroen vind ik ook altijd voor beide seksen passen.
4 jaar geleden
Donker roze kan prima voor beide net zoals groen , geel , wij doen hier ...
Ik vindt alle kleuren neutraal 馃槉 haha
Wij weten het geslacht wel, maakt het wel direct lastiger kan ik je vertellen. Kan dan ook wel chagrijnig worden dat er voor je bepaald wordt of het vervolgens voor jongens of meisjes is door opdruk/tekst/roesje馃檲.
4 jaar geleden
Reactie op Merengue
Wat ik ook zo ergerlijk vind: bij jongens shirtjes staat er dan "kleine baa ...
Ooo jaaa, zo erg 馃檲
Of little dude of stoere jongen. Alsof een meisje niet stoer mag zijn.
En mijn andere irritatie; jongens mogen NIET van lieve dieren houden ofzo.. als er een leuk konijntje of poesje of hondje op staat is het meteen met roesjes (los van dr kleur want ons zoontje krijgt gewoon roze en we heben blauwe glitter slofjes)
4 jaar geleden
Reactie op uiltje123
Ik vind zelf dat een meisje een meisje is en een jongen een jongen maar van ...
Dank voor je tip. Zal er naar kijken.
Echter geef ik duidelijk aan dat ik niemand tegen de borst wil stoten met onze keuze. Had het gewaardeerd als er dan niet nog alsnog even onnodig tegen aan moet worden geschopt. Of de toekomstige ouders benoemen tot moedermaffia.