5 Reacties
10 maanden geleden
Wij zijn afgelopen september naar het Caldonazzo meer geweest, vroeger ben ik daar ook al vaker geweest. Daarnaast is het Levicomeer, dat is iets kleiner. De meeste campings daar kun je alleen bij de camping zelf boeken en niet via een touroperator. De plaatsjes zijn niet op loopafstand, maar wel binnen een paar autominuten.
Wat ik zelf prettig vind is dat ze qua afstand goed te rijden zijn (wij wonen in Deventer, was zo'n 1050km) en dat deze meren heerlijk van temperatuur zijn, helemaal in september!
10 maanden geleden
Oh en het is ook een prima uitvalsbasis om steden als Venetië en Verona te bezoeken. En Trento is ook prachtig.
10 maanden geleden
Wij zijn afgelopen jaar naar lago maggiore geweest, leuk meertje maar wel meer muggen! Camping isolino is goed gericht op kinderen net als camping Orchidea(hier wel een airco beperking in de stacaravans van 8 uur per dag)
Komend jaar gaan we of naar het caldanazzo meer of levico zoals mamabamboe schrijft. We zijn al meerdere jaren naar caldanazzo geweest zonder kinderen, fijn meer!
10 maanden geleden
Reactie op Reiger0809
Wij zijn afgelopen jaar naar lago maggiore geweest, leuk meertje maar wel m ...
Lago Maggiore staat op ons lijstje dit jaar, dus dank voor de tip 😁
Toevallig ook bekend met het Iseomeer? Ben ik ook benieuwd naar!
10 maanden geleden
Reactie op MamaBamboe
Lago Maggiore staat op ons lijstje dit jaar, dus dank voor de tip 😁
Toeval ...
Iseomeer zijn we nog niet geweest, dus daar kan ik je helaas geen tips over geven! 🙂