9 Reacties

3 jaar geleden

Lansinoh zou kunnen, die werken ook met s, m en l maten. Dan kan je bij hen ook gewoon een m nemen.

3 jaar geleden

Philips avent vinden wij fijn met schoonmaken die hebben 1 2 en 3 spenen. Dus zou ik de 2 gebruiken.

3 jaar geleden

De Brown kun je gewoon je spenen bewaren passen onderling op elkaar

3 jaar geleden

PS Ik heb de difrax spenen op de dr Brown flesssen gedaan. Vond dat ventiel inderdaad ook zo ruk. Je hebt van de ene serie maat voering 1 2 3 Ander is S M L. Komt nagenoeg overeen iig bij mij bij de 1 en S. Die gebruik ik met kleine nu nog steeds (bv) Dr Brown is alleen schoonmaken en in de fles doen. Geen handeling met vacuüm losmaken of te hard of ze zacht aandraaien of lekken oid. Medela opening is ook dezelfde maat maar daar heb ik wel de bewaarflesjes. Niet een anti colic /anti luchtbellen systeem van. daarnaast wat bij mij helpt is steriliseren of uitkoken met een beetje natuurazijn. Daar heb ik de meeste nare melk en kalk aanslag tot nu toe mee kunnen verwijderen

3 jaar geleden

Wij hebben ook difrax. Wij hebben 5 flesjes. Ik doe ze eind van de dag altijd in de vaatwasser en ik heb geen last van stank of iets?

3 jaar geleden

Wij zijn van difrax naar avent gegaa ! Zeer blij mee

3 jaar geleden

Heb je een vaatwasser? Dr Browns worden goed schoon in de vaatwasser is mijn ervaring en gebruik de difrax m speen erop!

3 jaar geleden

Wij zijn van Difrax naar Avent gegaan. Past gewoon een afwasborstel in, ideaal!

3 jaar geleden

Avent is heel fijn. Speen nr 2