13 Reacties
MOD
8 maanden geleden
Oh oef, lastig. Kan iemand jouw kind meenemen van school en thuis afzetten?
VRIEND
8 maanden geleden
Tot nu toe lukt het nog om op die dag de kleine in de ochtend een klein dutje te laten doen. Anders zou ik ook echt in de knel komen 😅 afgelopen week viel hij in slaap in de auto op de terug weg van het afzetten van grote broer op school en heb ik hem slapend op de bank gelegd, probleem voor die dag was weer opgelost 😌
8 maanden geleden
Reactie op esmeralda1987
Tot nu toe lukt het nog om op die dag de kleine in de ochtend een klein dut ...
Wat fijn dat dat nog werkt! Mijn zoontje is direct weer wakker zodra de fiets, auto oid stopt. Haha. Dus overleggen is helaas geen optie. Wel fijn om te lezen dat we in elk geval niet de enige zijn.
8 maanden geleden
Hoi, heel herkenbaar. Ons zoontje slaapt ook supersnel in de auto of bakfiets. Misschien dat hij op de gewone fiets als je daar een voorzitje op hebt wel wakker blijft?
Een ander idee is om met de wandelwagen te gaan lopen en deze dan op ligstand te zetten. dan kan hij daarin blijven slapen als je weer thuis bent omdat hij toch recht ligt. Ik zette hem met mooi weer wel eens buiten vorige zomer, maar met deze temperaturen in de gang. Mijn dochter van 4 zet ik op de loopfiets of een zitje achter de kinderwagen.
Wie weet werkt dit allemaal niet voor jou, maar voor hetzelfde geld zit er wel een goeie tip tussen. succes! 💋
8 maanden geleden
Reactie op Rhonda
Hoi, heel herkenbaar. Ons zoontje slaapt ook supersnel in de auto of bakfie ...
Hi! Dank. Fijn dat het herkenbaar is😅 in voorzitje dommelt hij ook weg. Minder snel, dat wel inderdaad. Met de wagen lopen zal ik eens proberen, dank! Hoewel hij, zodra we stilstaan, wakker is. En dus bij thuiskomst kan ik niet de wagen in de gang zetten helaas, haha. Dankjewel🥰
8 maanden geleden
Misschien bij thuiskomst eerst nog even laten spelen/eten en dan uurtje later op bed leggen? Dat hij even de tijd heeft om weer een beetje slaapdrang op te bouwen. Of lopend gaan zodat hij in de wagen kan slapen, evt wat langer lopen zodat je zekerheid wat dat hij wat dieper in slaap is als je thuis komt en hij wel doorslaapt zodra je stil staat?
8 maanden geleden
Reactie op A9207
Misschien bij thuiskomst eerst nog even laten spelen/eten en dan uurtje lat ...
Hé! Dank voor het meedenken. Klinkt beide als ideaal, maar echt.. hij is wakker zodra je stil staat, al zijn hele leven. Of hij 5 min sliep, 15 of al anderhalf uur, en alles er tussenin. Later in bed leggen na het thuis komen doe ik nu inderdaad. Vorige week heeft hij toen 30 min geslapen. Beter dan niets in elk geval😅