4 Reacties

één jaar geleden

Soms hebben ze zo een dag. Het zijn net mensen 🙃 Zonder gekheid, wellicht eet hij nu even heel veel omdat er groei aankomt? Wij merkten het met de oudste echt heel erg, veel eten =groeien. Als baby deed ze dat al. De jongste is hier iets subtieler in, maar die had nog wat in te halen aan groei dus wie weet dat het daarom minder opvalt. Mbt slapen. Dat heeft ze hier ook wel is een dagje. Dikke kans dat dat morgen of iets later ingehaald gaat worden. Komt vast goed 😊

één jaar geleden

Haha ja. Vind t altijd alleen zo spannend omdat het om een klein mensje gaat 🙈 Ahh oké, dankjewel! Vond alleen de combinatie super veel eten en totaal niet willen slapen, een beetje gek.. maar idd. Zijn net mensen.

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Haha ja. Vind t altijd alleen zo spannend omdat het om een klein mensje gaa ...
Soms maken ze er ook iets raars van hoor. Hier ook nog regelmatig dat ik me achter m'n oren krab van wat ze nu weer aan het doen zijn, om me later te realiseren wat de achterliggende oorzaak hiervan is.

één jaar geleden

Volwassenen die heel moe zijn gaan ook vaak vreten. En dat is logisch omdat je lichaam z'n energie niet uit slaap kan halen, dus dan maar uit eten. Zou dit bij kleine kindjes ook zo werken?