8 Reacties

3 maanden geleden

Ik geef nog wel eens mijn telefoon met een filmpje dan hoef ik niet allerlei dingen uit te halen om haar om te kleden.

3 maanden geleden

En er kiekeboe spelletjes van maken? Je eigen hand door de mouw, gewoon een beetje iets geks ervan maken?

3 maanden geleden

Mee laten helpen met kleding aan trekken, en uitzoeken scheelt hier veel.strijd

3 maanden geleden

Ik heb de luxe dat ik de hele dag met hem thuis ben. Wil je niet aankleden? Ga je lekker in je romper naar beneden! Na het ontbijt wil hij het dan vaak uit zichzelf toch wel en hebben we geen strijd 😊

3 maanden geleden

Misschien proberen dat je kindje zichzelf kan aankleden. En vragen of je mag helpen als het niet lukt of te traag gaat. Hier oefent ze graag zelf met de broek aantrekken. Sterkte... Is het altijd al zo geweest of vooral de laatste tijd? Ik merk dat mijn dochter het nu ook vervelend vind, maar eerder nooit een probleem. Daarom hoop ik dat het snel weer over is :D

3 maanden geleden

Reactie op MamaJ2009

Misschien proberen dat je kindje zichzelf kan aankleden. En vragen of je ma ...
Hij kan zijn broek wel aandoen maar een shirt snapt hij nog niet. Het is sinds een maand ofzo.

3 maanden geleden

Reactie op iirrssjjee

Ik heb de luxe dat ik de hele dag met hem thuis ben. Wil je niet aankleden? ...
Kijk ik heb die luxe niet altijd plus als hij gepoept heeft dan moet ik hem wel verschonen en dat vindt hij niet leuk. Thuis maakt het mij tot een bepaalde hoogte niet uit maar ik kan moeilijk zeggen ga maar in je ondergoed naar buiten🤣🤣🤣

3 maanden geleden

Hier doen we dat nu in de zetel voor tv 🫣 Ook niet ideaal maar dan blijft ze liggen en tv kijken en kan ik de pamper doen en haar aankleden terwijl ze tv kijkt…