15 Reacties

één jaar geleden

Ik douche meestal in de avond of ik wacht tot hij in de middag ligt te slapen. In de ochtend was ik mezelf dan bij de wastafel en dan laat ik mijn zoontje even 5/10 min in bed spelen.

één jaar geleden

Mijn box is trouwens al een aantal maanden weg!

één jaar geleden

Tip: bless the box 😉! Ik herken mij in de situatie (veel alleen thuis) en ben nog nooit zo blij met de box geweest als nu.. Ik zet haar ook altijd in de box als ik moet douchen, even naar buiten loop, gewoon als ik even geen zicht op haar kan hebben... Vindt ze het leuk? Nee niet altijd.. maar ik heb liever dat ze even huilt omdat ze zich verveelt (liever op ontdekkingstocht gaat) dan dat ze huilt omdat ze zich heeft bezeerd omdat ik geen zicht op haar had...

één jaar geleden

Ik heb een camping bedje boven staan en daar doe ik mijn dreumes is als ik aan het douche ben

één jaar geleden

Ik laat haar in de badkamer spelen als ik moet douchen. Of douche als ze slaapt in de avond

één jaar geleden

Hier is de box al heel lang weg. Ik heb een ikea antilope kinder stoel waar ik haar inzet in de bakamer als ik ga douchen. Krijgt ze een boekje en vermaakt ze zich prima. Soms even mopperen,zing ik een liedje.

één jaar geleden

Hier al een aantal maanden geen box meer. Ik vond het idee ook erg lastig dat ik haar dan alleen zou laten om te douchen. Gelukkig kan ze heel goed zelf spelen, dus hier laat ik haar op de bovenverdieping spelen met de badkamer deur open. Meestal blijft ze bij mij op de badkamer spelen met wat er in het kastje ligt. Soms zet ik haar wel bewust in haar eigen kamer met de deur dicht. Daar kan ze lekker spelen en dan zet ik de babyfoon naast de douche dat ik haar in de gaten kan houden

één jaar geleden

Reactie op YsabelleV

Hier al een aantal maanden geen box meer. Ik vond het idee ook erg lastig d ...
Dit vind ik ook echt een hele mooie! Ga ik onthouden. En ja inderdaad, ik wil die box ook kwijt ipv stof happen in mijn interieur haha.

één jaar geleden

De box word hier al maanden gebruikt om speelgoed in te bewaren 😂

één jaar geleden

Wij hebben een camping/kinderstoeltje van Amazon. Wat een topding is dat. Het is een inklapbaar stoeltje die je op een gewone stoel kan zetten en eraan kan vastmaken. En in dat campingstoeltje zit hij ook met wat speelgoed tegenover me in de badkamer als ik even douche 😊 bij andere dingen - zoals bijv als ik de auto moet krabben ‘s ochtends - zet ik hem in z’n gewone kinderstoel (daar hebben we een gespje aan).

één jaar geleden

Douchen probeer ik ook vooral te doen als ze slaapt, en voor andere dingen pak ik haar zo veel mogelijk mee… de badkamer in met wat speelgoed als ik me wil aankleden, de keuken in met wat speelgoed als ik moet koken of afwassen, de auto in met een speelgoedje als ik moet krabben…. Soms moppert ze even maar dan zeg ik gewoon mama is bezig sebiet samen spelen en na een tijdje speelt ze wel weer alleen 😉

één jaar geleden

Onze oudste kan echt wel een goed uur alleen spelen ze weet heel goed wat wel en niet mag en houd zich daar ook aan. Haar broertje heeft nu de box (2in12 maanden) zo ik laat haar of in de woonkamer of boven waar ze op 2slaapkamers in de landing mag.

één jaar geleden

Ik neem m’n dreumes overal mee naar toe. Als ik boven wat was moet doen, laat ik hem bij mij spelen. Als ik wat moet opruimen gaat hij mee. Mijn dochter is nu 3, die laat ik nu pas sinds kort af en toe 5 tot 10 minuutjes alleen als ik de was ga doen. Ze kan wel te allen tijden naar boven komen. Ze weet dat ze de voordeur niet open mag doen, ook niet al ze iemand in de tuin ziet. Douchen doe ik alleen als ze op bed liggen of als mijn partner thuis is. Oh en ik doe aan plassen met kijkers. Heel gezellig 🤪

één jaar geleden

Wij hebben een bad en een aparte douche, het bad gebruik ik dan als box 🤭 speelgoed erin, ideaal

één jaar geleden

Box is al maanden weg hier... Ik heb 1 kamer (haar slaapkamer) ingericht zodat er zeker weten niks onveilig is. Denk stopcontacten, geen kleine dingetjes in de onderste lades, etc. Als ik bijv. even een was ga ophangen op zolder, laat ik haar daar spelen met de deur dicht. Maar ik laat haar niet langer dan een minuut of 5 alleen. Douchen doe ik liever als ze slaapt. 's Ochtends was ik me aan de kraan terwijl ze er gewoon naast speelt in de badkamer.