8 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen wat goed dat je zo vroeg al hulp zoekt. Ik werk in het onderwijs en het allerergste zijn de ouders die het niet willen erkennen. Het kindje krijgt niet de juiste hulp en het wordt dan alleen maar moeilijker om hem/haar goed te begeleiden. Dus mama succes en wat de uitkomst ook is, je doet het heel goed. ❤️

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen wat goed dat je zo ...
Wat een lieve fijne reactie, dankjewel❤️

één maand geleden

Reactie op Kim mom of 2 boys

Wat een lieve fijne reactie, dankjewel❤️
We moeten elkaar een beetje supporten hé. Het is al zwaar genoeg. En it takes a village to raise a child ❤️❤️

één maand geleden

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed laten controleren op bv vocht achter de oren? Wat super dat jullie zelf deze stap zetten! Kom veel ouders tegen die in een ontkenningsfase zitten.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

We moeten elkaar een beetje supporten hé. Het is al zwaar genoeg. En it tak ...
Zo is het echt❤️❤️

één maand geleden

Reactie op IkPien

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed late ...
Dankjewel! Ik hoop gewoon dat wat de uitslag ook mogen zijn dat het consultatiebureau goede tips heeft om zijn sociale en taal ontwikkeling te stimuleren.. Nee, dat hebben wij nog niet laten onderzoeken, maar ik zal dat zeker even aankaarten ook bij het consultatiebureau of er naar zijn oortjes gekeken kan worden.

één maand geleden

Reactie op IkPien

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed late ...
Ik moet bij t verhaal ook aan de oren denken

één maand geleden

Reactie op npj1986

Ik moet bij t verhaal ook aan de oren denken