8 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen wat goed dat je zo vroeg al hulp zoekt. Ik werk in het onderwijs en het allerergste zijn de ouders die het niet willen erkennen. Het kindje krijgt niet de juiste hulp en het wordt dan alleen maar moeilijker om hem/haar goed te begeleiden. Dus mama succes en wat de uitkomst ook is, je doet het heel goed. ❤️

één maand geleden

Reactie op Mysecret

Ik heb hier geen ervaring mee. Ik wil alleen even zeggen wat goed dat je zo ...
Wat een lieve fijne reactie, dankjewel❤️

één maand geleden

Reactie op Kim mom of 2 boys

Wat een lieve fijne reactie, dankjewel❤️
We moeten elkaar een beetje supporten hé. Het is al zwaar genoeg. En it takes a village to raise a child ❤️❤️

één maand geleden

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed laten controleren op bv vocht achter de oren? Wat super dat jullie zelf deze stap zetten! Kom veel ouders tegen die in een ontkenningsfase zitten.

één maand geleden

Reactie op Mysecret

We moeten elkaar een beetje supporten hé. Het is al zwaar genoeg. En it tak ...
Zo is het echt❤️❤️

één maand geleden

Reactie op IkPien

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed late ...
Dankjewel! Ik hoop gewoon dat wat de uitslag ook mogen zijn dat het consultatiebureau goede tips heeft om zijn sociale en taal ontwikkeling te stimuleren.. Nee, dat hebben wij nog niet laten onderzoeken, maar ik zal dat zeker even aankaarten ook bij het consultatiebureau of er naar zijn oortjes gekeken kan worden.

één maand geleden

Reactie op IkPien

Misschien heel kort door de bocht, maar hebben jullie de oren ook goed late ...
Ik moet bij t verhaal ook aan de oren denken

één maand geleden

Reactie op npj1986

Ik moet bij t verhaal ook aan de oren denken
Wij hebben 2 Mei een afspraak bij het consultatiebureau, ik ga zeker ook vragen naar de oortjes. Afgelopen weken enorme vooruitgang gezien 🙏 Van stille periode naar ineens veel woordjes proberen te zeggen, veel nieuwe klanken en hij zegt vaak die en soms ja. Ook kijkt hij ons ineens weer meer aan en hij is begonnen met klappen in zijn handjes, wijzen niet. Dus ik hoop echt dat het misschien toch meevalt 🙏 Hij is enorm aan het veranderen momenteel, zoekt ook heel veel interactie met ons, wil eigenlijk de hele dag aandacht. Ook kijkt hijj nu soms wel op als wij hem roepen, wel in combinatie met, Logan rijstewafel, of Logan koekje? Ook eet hij ineens extreem goed en vindt alles lekker, waar hij eerst kieskeurig was.. We zijn zeer verbaasd hoe een kindje zoveel kan veranderen in korte tijd 🙏