14 Reacties
3 jaar geleden
Toevallig heb ik dit gister ook besteld. Kijk is op deze site:
https://momshorizon.com
Ze hebben nog veel meer voor tijdens de kraamperiode
3 jaar geleden
Reactie op L1310
Ik zie hier heel vaak de tip om zakjes met appelstroop te gebruiken maar ik ...
Ik begreep dat de zakjes makkelijker mee vormen met je borst en dus lekkerder zitten dan koelpads.
3 jaar geleden
Hoi, misschien een hele domme vraag maar hoe gebruik je dit nou?
Je bloed toch de eerste periode en dan heb je een normale maand verband neem ik aan? Doe je dit dan daarbuiten? Voel je de kou dan wel? Ik weet even niet hoe ik dit zou moeten gebruiken… 😝
3 jaar geleden
Je bloed ...
De kraamzorg gaf mij de vorige keer zakjes stroop (of jam werkt ook) in een hydrofiel washandje. Dat washandje legde ik dan direct tegen de huid voor de verkoeling. Kwam dus wel wat bloed op, maar spoelde we daarna weer uit.
3 jaar geleden
Je bloed ...
Je bloed inderdaad nog, maar je legt dit op je verband. Het koelverbandje doe je in een wegwerpwashandje of in een hydrofielwashandje en leg je op je verband. Je mag sowieso niet langer koelen dan 20min of tot het verband niet meer koel is ivm infectie gevaar.
Ik heb de herbruikbare pearl packs van lansinoh en wondermom gebruikt. Je kan die ook warm gebruiken. Ideaal! Ik gebruikte ze daarna warm voor de krampen die ik nog had.
Ik heb ook de spuitfles/vaginale douche van lansinoh gekocht. Die vond ik echt zo ontzettend fijn om mee te spoelen. Ik had hele erge last van mijn knip en die spuitfles zorgde voor verkoeling en dat alles netjes schoon bleef. Ook een fijn gevoel als je nog veel vloeit en jejezelf zo even op kan frissen.