15 Reacties

3 jaar geleden

Ik doe kleine cakejes met blauw glazuur erop 🤗 altijd goed! Heb ook wel is tompoezen met het kapje eraf en dan muisje erop getrakteerd. Was toen in corona tijd onder het mom, we mogen nu niet zoenen dus doen we het maar zo😄

3 jaar geleden

Ik verwacht een meisje Roze koeken, slagroom en roze muisjes. Zelf lekker versieren. Ook voor de kinderen zo gedaan. Viel prima in de smaak.

3 jaar geleden

Ik heb er gewoon allemaal verschillende soorten snoep neer gezet met samen groeien we door 😆

3 jaar geleden

Ik denk dat ik voor jouw KitKat idee ga! Super leuk idee, dankjewel :)

3 jaar geleden

Ik had gisteren mijn laatste werkdag voor mijn vakantie+verlof en heb dit neergezet in de kantine. Op de kaartjes staat: Pop it when she pops! En op het whiteboard heb ik dit geschreven: A sweet baby boy will soon be here. When you hear the news, POP&CHEER!

3 jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Ik doe kleine cakejes met blauw glazuur erop 🤗 altijd goed! Heb ook wel i ...
Bedoel natuur 'negerzoenen' / soezen ipv tompouce 😅 mijn brein af en toe...

3 jaar geleden

Reactie op Koekiemonster1

Ik had gisteren mijn laatste werkdag voor mijn vakantie+verlof en heb dit n ...
Deze heeft mijn collega gedaan idd, heel leuk idee!

3 jaar geleden

Dit had ik getrakteerd nadat ik wist dat het een meisje is (Zoenen onthoofden en muisjes op strooien, heel simpel en snel + lekker) Bij m’n vorige zwangerschap had ik een heerlijke taart gehaald voor de laatste werkdag en voor de collega’s die ik niet meer trof, een pot gevuld met KitKat met de tekst : I have a break, have a KitKat Pinterest staat vol ideeën

3 jaar geleden

Ja dat kitkat idee is superleuk. Die ga ik ook gebruiken😊 Ik zag ook nog een idee dat iemand kleine zakjes popcorn als traktatie had met als tekst "almost ready to pop"

3 jaar geleden

Ik haal gewoon iets lekkers, kijk tegen die tijd wel wat de weersvoorspelling is en of het dan ijsjes of iets anders wordt. Geen kaartje oid erbij, daar doe ik mijn collega’s toch geen plezier mee en hecht er zelf ook geen waarde aan. 😅

3 jaar geleden

Super leuk dat KitKat idee .. die ga ik ook jatten 😂😂

3 jaar geleden

Bij mij heeft ook een collega popcorn getrakteerd met de tekst: 'ik pop er even tussenuit'. Die vond ik heel leuk!!

3 jaar geleden

Dit is het geworden, een lekkere taart en muisjes met muizen en de tekst ik piep er even tussenuit😊

3 jaar geleden

Deze gemaakt 😀

3 jaar geleden

Het leuke idee van hier gepakt en de pakketjes voor morgen in elkaar aan het flansen 🤗 trakteer dit samen met baby blauwe cupcakes morgen! Ga ook iets vergelijkbaars doen voor de kinderopvang vna onze oudste. Maar dan met geboorte koekjes ipv kitkat en natuurlijk met: ik ben grote broer geworden😄