Wij hebben weer een voorraad luiers Kruidvat eigen merk in huis gehaald maat 4+. Deze zijn onlangs vernieuwd zien we.
We zijn nu met het eerste pak bezig en hebben nu al 2 luiers gehad die opengebarsten zijn waardoor de korrels overal op de billen en vagina van mijn dochter zaten..
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb al een melding gemaakt bij Kruidvat. Bij de oude variant nog nooit gehad en jaren met veel tevredenheid gebruikt.
Ik gebruik kruidvat al vanaf de geboorte en nog nooit een kapotte binnenkant gehad 🤷♀️ misschien net een verkeerde batch? Goed dat je het gemeld hebt.
Hier ook! Ook al vaker doorgelekt sindsdien. Een klacht ingediend, maar ze bevestigen niet dat dit probleem vaker is gemeld. Enkel een tegoedbon ontvangen en moest twee luiers opsturen uit het pak…
Ik heb een reactie op mijn klacht. Maar moet de productiecode doorgeven en die moet in de luier zelf staan. Iemand enig idee waar ik die kan vinden? Zie echt niks…
Ik heb een reactie op mijn klacht. Maar moet de productiecode doorgeven en ...
Ja dat heb ik ook moeten doen. Die staat inderdaad op de luier zelf aan de kant die je om de beentjes vouwt. Het is een lange code, lastig te lezen. En valt op het eerste zicht echt niet op.