19 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben onze dochter haar tweede naam naar mijn nonna (oma) vernoemd, gewoon haar volledige naam. Is een ouderwetse naam, maar wij dachten gewoon waarom niet ☺️

19 dagen geleden

Onze dochters heten voluit Elizabeth Geertruida (Liz), tweede naam is vernoeming naar beide oma's die allebei zo heetten, en Cornelia Levina (Kes), beide namen vernoeming naa 2 van mijn tantes. Wel wat ouderwets misschien, maar ook juist mooi vanwege het eerbetoon.

19 dagen geleden

Lone

18 dagen geleden

Reactie op 92e

Lone
Dat is een grappige, wat leuk zeg! Die ga ik onthouden:)

18 dagen geleden

Nia

18 dagen geleden

Leonie

18 dagen geleden

Ik vind Apolonia eerlijk gezegd prachtig! Dat is natuurlijk niet je vraag, en misschien matcht met ook niet mooi met de eerste naam die je in gedachten hebt. Maar het is zeker een originele naam! Anders zou Leonie inderdaad mooi zijn, en op internet vind ik ook de variatie Apol(l)ine, dat klinkt wat zachter.

18 dagen geleden

In Polen heb je een meisjes naam Pola je leest het als 'pola' niet 'poola' maar moet je wel van houden /voor open staan, anders gewoon je moeders naam? Ik vind het ook wel een lieve mooie naam

18 dagen geleden

Reactie op mijndroom

Nia
Dank, dit vind ik ook een hele leuke!

18 dagen geleden

Reactie op Cas_88

Ik vind Apolonia eerlijk gezegd prachtig! Dat is natuurlijk niet je vraag, ...
Hoor ik vaker hoor:) smaken verschillen haha. Wat je zegt klopt ook, de naam past niet erg super bij de eerste meisjesnaam. Genoeg leuke vernoemingen lees ik al, dank voor Leonie suggestie!

17 dagen geleden

Polina

17 dagen geleden

Lonneke?

17 dagen geleden

Lonieke

17 dagen geleden

Lia, Pia, Lonia?

16 dagen geleden

Lonne, Ellie, Leona, Lana, Lina

15 dagen geleden

Reactie op Lynne88