20 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook moeite met pillen slikken (lees geen pillen kunnen slikken). Elke dag geworstel. Heb nu 2 thuis: de gewone foliumzuur met vitamine D (mini tabletje) en de Davitamon multi zwanger met visolie (grote maar hele gladde capsules). Het is dat het voor een goed doel is, en ik het probeer. Die van Davitamon zijn heel glad en na paar keer proberen (lees heel Glas water leeg) lukt het vaak wel. En op momenten dat ik echt geen zin heb 2-3 keer in de week, neem ik de gewone foliumzuur tabletten.

4 jaar geleden

Volg! Ik heb ook moeite met slikken van grotere tabletten en dus visolie. Vorige zwangerschap vanalles geprobeerd maar uiteindelijk ermee gestopt... als iemand nog tip heeft, zeer welkom :-)

4 jaar geleden

Ik heb er ook moeite mee en wilde het toch graag allemaal binnenkrijgen. Heb nu via vitaminfit.nl een flesje met druppeltjes Omega3 en eentje met ijzer. Elke ochtend druppel ik 10 Omega3 druppeltjes en 20 ijzer in een laagje sap. Echt top vind ik het! Ze hebben echt van alles in druppelvorm.

4 jaar geleden

Ik gebruik peter mollers omega 3 met een smaakje. Die gaat er goed in. Anders ga ik over me nek van die smaak.

4 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Hier ook moeite met pillen slikken (lees geen pillen kunnen slikken). Elke ...
Je kan de pillen ook evt kauwen en dan opdrinken. Dat Doe ik, want ik kan ze ook echt niet slikken. Ik slik overigens wel de mama dag en nacht van vitakruid.

4 jaar geleden

Ik heb een vloeibare omega 3 van bonusan met mangosmaakje en dat gaat 🙂 Bonusan SynOmega-3 Emulsie 250ML

4 jaar geleden

Reactie op Dienve

Ik heb er ook moeite mee en wilde het toch graag allemaal binnenkrijgen. He ...
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk de complete 'mamaset' gekocht van vitaminfit. Daar zit o.a. ijzer, visolie, foliumzuur en vitaminedruppels bij. Echter ik ga over mijn nek als ik de flesjes al zie. De ijzer en visolie druppels smaken zo zo zo vies. Vind het zonde, omdat ze best duur zijn aangekoxht.

4 jaar geleden

Vitalize Krillolie. Is beter opneembaar dan visolie en het zijn hele kleine capsules. Je moet daar 1-3 per dag van nemen. Ik neem er dagelijks 2. Geen geur, geen smaak, niet groot.

4 jaar geleden

Is het wat om de druppels van Vitakruid te proberen? Dit zijn algen druppels omega 3. Ik doe dit altijd op een kleine theelepel en daarna één slok vruchtensap. Gaat heel goed!

4 jaar geleden

Reactie op Celebratelife

Is het wat om de druppels van Vitakruid te proberen? Dit zijn algen druppel ...
Is dat net zo goed als visolie pillen nemen?

4 jaar geleden

Reactie op IKRAM1990

Hoe doe je dat? Ik heb namelijk de complete 'mamaset' gekocht van vitaminf ...
Ik heb eigenlijk tot nu toe geen idee hoe ze smaken, na 3 weken :) ik druppel het in een klein beetje sinaasappelsap in een glas en drink die slok in 1 keer op. Proef alleen sinaasappelsap :)

4 jaar geleden

Visolie capsules innemen met yoghurt/kwark? Helpt mij gelukkig wel goed.

4 jaar geleden

Ik gebruik de visolie van Eqology (PURE ARCTIC OIL ORANGE) de beste van de beste! 👌🏼

4 jaar geleden

Ik heb nu visolie pillen van Davitamon! Iets duurder maar wel de helft van de grootte!

4 jaar geleden

De visolie vitamines van davitamon (zwangerschapsvitaminen met visolie) zijn redelijk klein, glad en niet vies gelukkig. Die slik ik ju

4 jaar geleden

Ik heb dit ook heel erg. Vk zei gisteren om toch dit supplement binnen te krijgen minimaal 1x per week vette vis te eten😊

4 jaar geleden

Zou 200 gram zalm per week ook volstaan?

4 jaar geleden

Ik gebruik de multivitamine van Laveen en daarnaast de omega 3 visolie van Lucovitaal deze zijn ook erg groot. Ik bijt ze vaak door en drink het op met een bv een sapje zodat je die vieze vissmaak niet in je mond hebt.

4 jaar geleden

De visolie capsules van arctic blue. Slikken makkelijk door en geen vieze nasmaak. Als je liever geen vis hebt kun je bij hen ook algen olie bestellen als alternatief

4 jaar geleden

Mijn tip: flesje visolie van Artic Blue. Dat neem je gewoon in vanaf het maatlepeltje. Het kan ook door je kom yoghurt. Er zit een sinaasappelsmaak aan. Goede olie dus geen vissmaak! Er wordt niet speciaal voor gevist, het komt van filetsnijresten. Mijn dochter van 4 jaar krijgt deze olie ook.