20 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook moeite met pillen slikken (lees geen pillen kunnen slikken). Elke dag geworstel. Heb nu 2 thuis: de gewone foliumzuur met vitamine D (mini tabletje) en de Davitamon multi zwanger met visolie (grote maar hele gladde capsules). Het is dat het voor een goed doel is, en ik het probeer. Die van Davitamon zijn heel glad en na paar keer proberen (lees heel
Glas water leeg) lukt het vaak wel. En op momenten dat ik echt geen zin heb 2-3 keer in de week, neem ik de gewone foliumzuur tabletten.
4 jaar geleden
Ik heb er ook moeite mee en wilde het toch graag allemaal binnenkrijgen. Heb nu via vitaminfit.nl een flesje met druppeltjes Omega3 en eentje met ijzer. Elke ochtend druppel ik 10 Omega3 druppeltjes en 20 ijzer in een laagje sap. Echt top vind ik het! Ze hebben echt van alles in druppelvorm.
VRIEND
4 jaar geleden
Ik heb een vloeibare omega 3 van bonusan met mangosmaakje en dat gaat 🙂 Bonusan SynOmega-3 Emulsie 250ML
4 jaar geleden
Reactie op Dienve
Ik heb er ook moeite mee en wilde het toch graag allemaal binnenkrijgen. He ...
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk de complete 'mamaset' gekocht van vitaminfit. Daar zit o.a. ijzer, visolie, foliumzuur en vitaminedruppels bij. Echter ik ga over mijn nek als ik de flesjes al zie. De ijzer en visolie druppels smaken zo zo zo vies. Vind het zonde, omdat ze best duur zijn aangekoxht.
4 jaar geleden
Vitalize Krillolie. Is beter opneembaar dan visolie en het zijn hele kleine capsules.
Je moet daar 1-3 per dag van nemen.
Ik neem er dagelijks 2. Geen geur, geen smaak, niet groot.
4 jaar geleden
Is het wat om de druppels van Vitakruid te proberen? Dit zijn algen druppels omega 3. Ik doe dit altijd op een kleine theelepel en daarna één slok vruchtensap. Gaat heel goed!
4 jaar geleden
Reactie op IKRAM1990
Hoe doe je dat? Ik heb namelijk de complete 'mamaset' gekocht van vitaminf ...
Ik heb eigenlijk tot nu toe geen idee hoe ze smaken, na 3 weken :) ik druppel het in een klein beetje sinaasappelsap in een glas en drink die slok in 1 keer op. Proef alleen sinaasappelsap :)
4 jaar geleden
Ik gebruik de visolie van Eqology (PURE ARCTIC OIL ORANGE) de beste van de beste! 👌🏼
4 jaar geleden
De visolie vitamines van davitamon (zwangerschapsvitaminen met visolie) zijn redelijk klein, glad en niet vies gelukkig. Die slik ik ju
4 jaar geleden
Mijn tip: flesje visolie van Artic Blue. Dat neem je gewoon in vanaf het maatlepeltje. Het kan ook door je kom yoghurt. Er zit een sinaasappelsmaak aan. Goede olie dus geen vissmaak! Er wordt niet speciaal voor gevist, het komt van filetsnijresten.
Mijn dochter van 4 jaar krijgt deze olie ook.