7 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben momenteel ook op vakantie en heb gewoon al mijn vitamines in een potje kunnen meenemen in mijn handbagage. Is geen probleem! Alleen bij vloeistoffen mag het maar beperkte hoeveelheid zijn dacht ik..

3 jaar geleden

Ik heb de supplementen ook gewoon in de handbagage gedaan!

3 jaar geleden

Jep, kan je gewoon meenemen! Hoeft niet geseald oid en je hebt ook geen verklaring nodig :)

3 jaar geleden

Hi, wat een heerlijk vooruitzicht! In principe mag je gewoon medicijnen meenemen, maar je kan voor de zekerheid bij de Rijksoverheid kijken of er uitzonderingen zijn. Ik ben in april naar Schotland gevlogen en dat was geen probleem. Had een strip zwangerschapsvitamine en een potje visoliecapsules bij in originele verpakking. Niet de complete voorraad, maar genoeg voor elke dag van het verblijf plus wat extra voor de zekerheid. Daarnaast ook Ascal en paracetamol in het originele doosje inclusief bijsluiters. Ook hiervan weer de hoeveelheid passend bij verblijfsduur. Alles zat bovenin de tas in één etui zodat we er makkelijk bij konden, maar er is zowel in Nederland als in Schotland niet naar gevraagd. Mocht je je zorgen maken, kan je misschien aan je verloskundige een recept vragen. Heel veel plezier!

3 jaar geleden

Ik heb vitaminen van Davitamon in mn handbagage gedaan in originele verpakking. Ik heb er niks over gehoord met vliegen

3 jaar geleden

Top! Dank jullie!

3 jaar geleden

Kan je gewoon meenemen! Bij twijfel testen ze op bijv drugssporen en die zullen ze dan bij je vitaminepillen niet aantreffen. Geniet van je vakantie 🌞