21 Reacties

3 jaar geleden
Douane geen priority. Daarna wel (met baby in ieder geval... ik denk dat ze een zwangere ook wel laten)

3 jaar geleden
Ik ben zelf afgelopen week op vakantie geweest en kon gelukkig redelijk doorlopen ! Wel heb ik aangegeven bij het boarden dat ik niet te lang kan staan en graag wilde zitten in de bus die ons naar het vliegtuig bracht dit mocht ook. En anders eventueel een rolstoel pakken op Schiphol dan mag je volgens mij ook eerder, fijne vakantie !

3 jaar geleden
Reactie op Iriskepp
Met kinderen heb je vaak wel familie rijen waardoor je voorrang krijgt. Als ...
Ik zal eens kijken of dat werkt. Maar wie weet valt het allemaal wel mee! Helaas is Eindhoven voor ons te onhandig om te bereiken, en we hadden al geboekt voordat deze gekte begon 😂.

3 jaar geleden
Dank voor alle reacties! Ik ga het zien wat er wel of niet kan. Ik show in ieder geval mijn buik een beetje meer. Wellicht helpt dat! En eigenlijk hoop ik dat het allemaal wel meevalt qua wachten.

3 jaar geleden
Wij hebben ook vorige week gevlogen en helaas geen voorrang bij de check-in of duane.. met name de check-in rij vond ik zwaar, omdat die niet heel erg doorliep. De duane rij is lang/ver lopen, maar wel in een lopend tempo (bij ons), dat was beter vol te houden. Ik heb geen rolstoel gepakt, omdat ik te trots was, maar zou het wel aanraden! Ik had achteraf best spijt en was kapot toen ik eindelijk in het vliegtuig zat.

3 jaar geleden
Ik ben vorige week gevlogen vanaf Schiphol (toen 26 weken zwanger) en helaas nergens voorrang gekregen. Bij de check-in wel gevraagd omdat er een mega lange rij stond maar moest gewoon achteraan aansluiten helaas. Erna lang in de rij bij security, was gesloopt toen ik bij de gate aan kwam..

3 jaar geleden
Gisteren gevlogen en (naar mijn idee logischerwijs) geen voorrang. Iedereen heeft dan wel iets. Als het niet meer gaat (helaas) niet meer gaan vliegen in deze tijd of gewoon net als ieder ander in de rij. Succes!

3 jaar geleden
Vorige week dinsdag vanaf Schiphol gevlogen en moest gewoon overal achteraan aan sluiten.
Uiteindelijk ben ik uit de rij gegaan en zodra mijn man bijna aan de beurt was weer bij hem aangesloten omdat dat lange staan en telkens 10cm vooruit rug/bekken klachten veroorzaakt.
Succes hopelijk vallen de rijen mee!!

3 jaar geleden
Mijn vriend heeft in de rij gestaan, ik heb elke keer op een bankje gezeten en gewacht totdat hij weer bij mij was. Bij de douane mochten wij naar een minder drukke rij. Voor de rest gewoon moeten wachten met alle anderen. Mijn advies is om op een bankje te wachten, eten en drinken naast je. Vooral voor jezelf zorgen! En als je je niet goed voelt, dat melden bij iemand van de luchthaven. Zij hebben er ook niets aan als je flauwvalt, of moet gaan liggen.