7 Reacties

茅茅n jaar geleden

Iets voor de baby om op te zuigen tijdens het opstijgen en dalen, want ze kunnen inderdaad last krijgen van hun oortjes. Flesje voeding of voeden, speen oid. Onze baby had er wel last van, was 5-10 minuten denk ik. Dalen was t ergste (duurde t langste), denk bij ons was dat een half uur voor het landen. Misschien kun je vragen of de stewardes je eej seintje geeft. Extra outfitje voor de baby is handig (poepen vanwege de druk in t vliegtuig) verschoningsmatje en plastic zakje voor vieze luier. Dekentje voor als het koud is in het vliegtuig.

茅茅n jaar geleden

Tijdens stijgen en landen baby laten drinken. Baby zit de hele tijd bij je op schoot. Zorg dat je comfortabel kan zitten extra kussentje ofzo.. ik neem m鈥檔 voedingskussen weer mee. Verder natuurlijk voldoende eten/drinken/luiers/schone kleren wat speeltjes etc.. Wanneer je met een baby reist doen ze niet moeilijk over drinken / knijpfruit etc in de handbagage is mijn ervaring. Ik ga volgende week voor de 4e keer vliegen met babies (10 uren vlucht) de oudste (net 2)heeft deze keer een eigen stoel dat is fijn. Veel plezier!

茅茅n jaar geleden

Ik heb 3 keer gevlogen toen mijn dochter 5 maanden was, vluchten van 12 uur. Geef je borst of fles voeding? Als je bij je luchtvaartmaatschappij een stoel kan selecteren is de eerste rij (voor zo鈥檔 muur) heel fijn want heeft een beetje extra ruimte. Neem plastic zakjes mee en schone kleren voor jezelf en je baby (voor spugen en doorlek luiers, haha). Buggy of draagzak mag ook mee en is handig voor op de luchthaven. Lekker van genieten vooral!!

茅茅n jaar geleden

Ik heb zelf ooit heel erg oorpijn gehad tijdens een vlucht. Toen deed de stewardess een paar watjes met beetje water onder in plastic bekertje en dat even in de magnetron. Dat deed ik op mn oor en het verlichtte de pijn direct!

茅茅n jaar geleden

Ook als je borstvoeding geeft, is het handig een flesje gekolfde melk te hebben. Tijdens het stijgen en landen (op het moment dat normaal ook je riem vast moet) moet je baby voor de veiligheid op schoot in zo鈥檔 gordel met het gezicht naar voren. Dus dan kan je geen borstvoeding geven, later in de vlucht natuurlijk wel. Maar omdat drinken/slikken helpt tegen oorpijn is het handig om een flesje achter de hand te hebben.

茅茅n jaar geleden

Reactie op dems

Ik heb 3 keer gevlogen toen mijn dochter 5 maanden was, vluchten van 12 uur ...
Wat een snoetje 馃グ!

茅茅n jaar geleden

Reactie op steef77

Wat een snoetje 馃グ!
Hihi dankje! En ze deed het z贸 goed!