6 Reacties

13 dagen geleden

Wij vliegen twee keer per jaar naar Tenerife en ons zoontje heeft nergens last van.

12 dagen geleden

Wij zijn afgelopen zomer naar curaçao geweest. Heen reis had ik hem een snoepje gegeven. En voor het dalen iets te eten gegeven. Hij had nergens last van. Op de terugreis had hij alleen z'n speen; had geen last.

12 dagen geleden

Hier hebben de kids nog nooit last van de oren gehad. Ik heb altijd voor de zekerheid altijd wel een knijpzakjes fruit mee (voor de baby alles bij de hand om snel een flesje te kunnen maken) maar nog nooit hoeven geven.

12 dagen geleden

Wij geven onze peuter meestal een knijpfruitje met opstijgen en dalen, volgens mij werkt dit prima want hij heeft nooit ergens last van!

12 dagen geleden

Mijn huisarts gaf mij de tip om Neusspray (zoutoplossing) te gebruiken vlak voor het stijgen en landen en gaf ook aan dat een zetpil voor een keer ook niet zo erg was. Dat heb ik dus gedaan toen we naar Curaçao vlogen.

11 dagen geleden

Al vaak gevlogen met de kids 2&4, maar nooit ergens last van hoor. De eerste keer had iemand me een beetje bang gemaakt, met je moet dit en dat. Maar ik had een fles drinken, knijpfruitje, en dingen om op te knabbelen. Maar beide nergens last van.