101 Reacties

4 jaar geleden

Geen tips maar Oh wat een goeie, daar zou ik dus ook nooit aan hebben gedacht!

4 jaar geleden

Tot nu toe dit lijstje Water gezicht spray (verkoelende spray) Snacks Aquarius Water Aa drink Muntje rolstoel Rietjes Dextro Noodles Ontbijtkoek (snelle yelle) Musli repen Verlengstekker Badjas

4 jaar geleden

Badslippers

4 jaar geleden

Toevoeging op bovenstaande: - boxje voor muziek en playlist maken👌👌👌👌👌

4 jaar geleden

Sokken. Koude voeten kunnen een slechte invloed op de bevalling hebben. Eten/vermaak voor je partner ;) Het kan lang duren... Makkelijk zittende kleding Fotocamera Telefoonoplader

4 jaar geleden

* Lange oplaadkabel voor jouw telefoon. Vaak zijn de oplaadpunten achter het bed. * Iets vettigs voor op jouw lippen. Door het puffen wordt het snel droog.

4 jaar geleden

Dit kreeg ik doorgestuurd via de kraamzorg..

4 jaar geleden

Reactie op Popje20

Dit kreeg ik doorgestuurd via de kraamzorg..
Trouwboekje? Die heb ik echt nog nooit gehoord

4 jaar geleden

Reactie op Jindji

Trouwboekje? Die heb ik echt nog nooit gehoord
Krijg het ook maar doorgestuurd. Misschien voor de man als hij het kind gaat aangeven 🤷🏼‍♀️ als het niet digitaal kan..

4 jaar geleden

Reactie op Popje20

Krijg het ook maar doorgestuurd. Misschien voor de man als hij het kind gaa ...
bij ons in het ziekenhuis kan het aangeven een aantal ochtenden in de week, dus dan zit er iemand van de gemeente daar, denk dat het daarvoor handig kan zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Popje20

Trouwbroekjes zijn optioneel om te hebben bij je huwelijk of partnerschap dus geen verplichtiging voor erkenning 😊. Zou gek zijn 🙈

4 jaar geleden

Plastiek en handdoek alvast ergens in de auto leggen, voor het geval je vliezen plots breken, scheelt een hoop poetsen nadien 😅

4 jaar geleden

Plastiek en handdoek alvast ergens in de auto leggen, voor het geval je vli ...
Kreeg als tip daarin ook die nlauw/groene matjes uit je kraampakket...!. geen idee welke t is 🙈 Denk je kraammatras?

4 jaar geleden

Reactie op Popje20

Hier kan je je kind aangeven in het ziekenhuis hoef je niet helemaal na de gemeente vandaar

4 jaar geleden

Reactie op Jindji

Kreeg als tip daarin ook die nlauw/groene matjes uit je kraampakket...!. ge ...
Van die cellulose doeken, kan je ook bij de dierenwinkel vinden, van die hondenplasmatjes ☺️

4 jaar geleden

In het prenatal boekje stond nu een goede checklist: - voor een week loszittende kleding inclusief ondergoed voor als je moet blijven - voor een week pakjes voor de baby - oordopjes voor muziek etc - speentje - lippenbalsem - oplader telefoon - warme Sokken - maxi cosi - Tandenborstel en tandpasta - douchegel shampoo, Haarborstel - candybars - eten zoals instant noodles, als het wat langer duurt dat je wat warms kan eten

4 jaar geleden

Reactie op Anique38

In het prenatal boekje stond nu een goede checklist: - voor een week loszit ...
Voor een week kleding voor jezelf en de baby vind ik wel veel hoor… 1-2 extra setjes vind ik voldoende, áls je echt zo lang moet blijven kan je partner/ iemand anders vast wel even heen en weer. Wat ik nog wil toevoegen aan alles wat genoemd is: Een schoon shirt/onderbroek/sokken voor je partner (wel lekker om iets fris aan te kunnen als het lang duurt).

4 jaar geleden

Ik kan het nog niet terug vinden maar als je bijv heel graag een eerste pakje aan wilt zien bij jouw baby, maak dat duidelijk zichtbaar. Je kunt het pakje dan in een ziploc zakje doen en met een briefje ‘eerste pakje en de maat’ dat het duidelijk is voor het ziekenhuis personeel. Ook bijv een andere met aanduiding maat 50 en een andere maat 56. Ik hou van alles organiseren haha 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ik kan het nog niet terug vinden maar als je bijv heel graag een eerste pak ...
Die is slim! Heb een heel speciaal pakje gekocht met betekenis (vestje is exact als die van mijn pa en die ondergaat behandelingen voor lonkanker). Had het zelf in het bevallingsplan gezet. Maar ook nog in een ziplock is echt super goed idee 🤩

3 jaar geleden

Dames, wanneer zou je het koud kunnen krijgen? Ik kreeg een tip om ook iets warmers mee te nemen en inderdaad extra sokken voor als je het koud krijgt maar als ik bevallingsvideo’s kijk hebben vrouwen vaak een nachthemd aan of alleen een BH en ziet het er echt niet koud uit. Of kun je het na de bevalling erg koud krijgen?