7 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Zou me er niet te druk om maken hoor, m’n zoontje is bijna 13 maand en krijgt er ook nog 3 🙈 en hij eet echt genoeg, drinkt genoeg er naast dus hij zal t wel nodig hebben dan denk ik maar. Ik ziet het cb meer als richtlijn 😇
één jaar geleden
Ik sluit me aan bij Esmeralda.
Mijn kindje is net 1 jaar geworden en drinkt ook graag nog steeds 3 flessen van 180. En soms wilt hij toch nog steeds wat extra. Ik geef het ook maar gewoon. Ik zat met een hongerig huilerig kindje omdat die 'moest'. Nu ik het weer op eigen manier doe gaat het weer veel beter. Ik vervang 1 flesje nu wel soms met gewone melk. Maar ik merk dat hij wel daardoor hongerig is.
één jaar geleden
Hier een dame van 11 maanden die nog 4 flessen krijgt. Ik probeer wel meer vast voedsel er in te krijgen, maar ze houd haar lippen stijf op elkaar en draait haar hoofd weg 😅
We waren begonnen met de 2 flessen overdag af te bouwen, maar toen werd ze ineens snachts weer wakker.
Ze is verder gezond, vrolijk en slaapt goed. Ik ken geen volwassene die nog uit de fles eet, dus ik vertrouw er maar op dat het vanzelf goed komt
één jaar geleden
Ik vind dat altijd zo bijzonder.. bij ons cb zeuren ze daar noooit over. Mn dochtertje is niet zo n grote drinker.. maar mn zoontje wel als baby... ik deed t gewoon op zijn tijd. Komt echt allemaal wel goed!! Als ik het toen verplicht had moeten afbouwen.. waren hij en wij diep ongelukkig haha! Ik denk altijd maar zo.... als ze puber zijn liggen ze echt niet meer met n flesje melk hoor haha!