Hoi, mijn zoontje is altijd een slechte slaper geweest, maar de laatste maanden ging het wat beter. Helaas is hij nu sinds een week of drie elke ochtend rond 5u wakker, en wordt het zelfs steeds vroeger, vanochtend 04.40. We hebben al van alles geprobeerd; vroeger naar bed, later naar bed, kort middagslaapje, langer slaapje enz. Hij heeft nu zo’n slaapwekker, dat snapt hij prima maar wordt alsnog vroeg wakker en huilt dan alleen maar, totdat hij eruit mag (als t lampje van de slaapwekker aangaat). We zitten er al die tijd bij, maar hij blijft huilen. Liefst wil ik hem niet bij ons in bed, maar ik weet even niet meer wat nu handig is.
Ervaringen? Tips?
Hier precies hetzelfde! Ook altijd een slechte slaper geweest en sinds een week of 2 ook om 5 uur wakker en vandaag half 5 en absoluut niet meer willen slapen. Ook tussen de middag nog maar erg kort en onrustig. Ze word ook volgende week 2. Hopelijk is het snel weer voorbij.
😫 ellende he! Wat doen jullie in de ochtend met haar?
Enorm! Ik probeer haar altijd nog even mee naar bed te nemen maar ze blijft alleen maar beneden schreeuwen. En we hebben nog een dochter van 1 jaar dus dan neem ik haar toch maar mee naar beneden voordat zij ook wakker word 😅
Hier weer eventjes terug naar een fles warme melk rond 4/5u en hij slaapt weer verder tot 7 🙂 we geven hem die gewoon in z’n bed. Hij drinkt hem op en legt de lege fles naast zich neer en gaat weer slapen 🙏🏼