5 Reacties

één jaar geleden

Bijzonder he? Ik heb het ook. Ben ook automatisch in mijn hoofd bezig met vandaag een jaar geleden had ik visite van een vriendin, die vroeg de volgende dag nog toen mijn vriend jarig was alles nog rustig? Ik zei ja, hij zal niet jarig zijn op dezelfde dag als zijn papa. Morgen is dus mijn vriend weer jarig, vorig jaar 's avonds taartje gegeten met mijn ouders en de ochtend erna braken mijn vliezen en was hij er in de avond. Een dag na de verjaardag van zijn papa. Ben het weer helemaal aan het herbeleven ❤️. Het is een bijzonder jaar geweest.

één jaar geleden

Ja dat heb ik ook, maar bij mij was alles nog rustig rond deze tijd… geen idee wat ons te wachten stond. En als ik nu kijk hoe ver we al gekomen zijn!

één jaar geleden

Hou maar op, ik ben een emotioneel wrak. De tranen springen al in m'n ogen alleen al met dit typen🤣 Hij wordt volgende week 1 en dat zeg ik zelfs met tranen in m'n ogen 🤣

één jaar geleden

Ik zag pas weer bij het ziekenhuis die couveuse mobiel van de ambulance. Ik schoot vol. Die amc tijd was zo heftig. Maar toch heb ik kunnen genieten van haar newborn tijd. Ik kwam thuis uit het ziekenhuis zonder baby, dat was zwaar. Maar elke minuut met haar is bijzonder.

één jaar geleden

Yep, hier ook sentimenteel! Vorig jaar op deze dag uitgerekend (26-9 geboren). Ik zie net een foto voorbij komen dat ik met dikke buik in t zonnetje zat. Ik kijk opzich prima terug op de bevalling, vooral die eerste newborn tijd vond ik erg heftig