23 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sagittarius1

Ik heb zelf een draagzak, heb heel goed uitgezocht welke ik wilde die past ...
Kan je niet samen een draagzak uitzoeken? Kan jij letten of deze wel ergonomisch is en jouw mama of ze hem makkelijk kan gebruiken

één jaar geleden

Ik begrijp je ook wel, mijn baby is in het ziekenhuis moeten blijven tot dag 7. Toen ik hoorde dat 1 van de vroedvrouwen de hele nacht met hem had rondgelopen in de draagdoek voelde ik een soort jaloezie maar tegelijk vond ik het ook prettig te weten dat ze veel met mijn baby bezig waren en er goed voor zorgde

één jaar geleden

Ik kan me wat bij voorstellen dat je je zo voelt. Tijdens zwangerschap en kort erna voelde ik angst en jaloezie want mijn schoonmoeder was zo erg bij haar thuis bezig net voorbereiden op baby dat ik zo bang was zometeen vind ons kind haar leuker etc en daar werd ik erg onzeker van en ze pakt hem graag over van mij en vraagt wel etc maar uiteindelijk als op aan komt luister ik niet naar die gevoelens en deel mijn zoon graag met mijn ouders, schoonouders en zijn ooms en tantes, want in the end weet ik dat onze zoon ons meest ziet en hecht aan ons en ik vind zoals andere zeggen ook prettiger gevoel te weten dat hij ook van andere zelfde liefde en geborgenheid krijgt. Mocht ke toch erg meezitten wat ik deed was met mijn man over hebben en dat zorgde of voor dat ik ander perspectief kreeg met zijn hulp of dat ik gewoon evem mijn frustratie kwijt kon en daarna zonder moeite door kon gaan en accepteren en als dat niet iets is wat helpt zou ik zeker bij je schoonmoeder aankaarten als dat natuurlijk mogelijk is