13 Reacties
3 maanden geleden
Hoi hoi,
Ik ben ook gestopt sinds een paar weken nu, dochtertje is uit zichzelf gestopt met drinken bij mij. Eind september wordt zij 2.
Ik heb zelf ook nog steeds dat er melk wordt geproduceerd, wel veel minder. Maar ik las ergens dat dit echt nog wel langer kan aanhouden. En dat als je zelf ook nog drukt dat dit de productie (ook al is het maar weinig) tot stand houdt.
3 maanden geleden
Reactie op npj1986
Hoeveel gaf jij nog? Hoe ging het precies dat ze niet meer wilde?
Zij kreeg eerst nog wel eens voor het slapen gaan of in de nacht. Maar merkte dat zij er niet perse om vroeg voor het slapen. Op een gegeven moment ben ik zelf gestopt met het actief aanbieden en alleen maar geven wanneer zij er om vroeg. Dit was vaak vroeg in de ochtend nog rond een uur of 5. Maar op een gegeven moment wilde ze alleen nog maar een knuffel en ging dan weer verder slapen.
3 maanden geleden
Ik ben in maart gestopt met borstvoeding, dus heb het bijna anderhalf jaar gegegeven. Er komen nog steeds druppels melk uit als ik druk uitoefen.
Ik ben wel zwanger geweest tussendoor, wat een miskraam is geworden. Misschien dat dat ervoor heeft gezorgd dat het langer heeft geduurd?
Maar de melk blijft dus wel even!
3 maanden geleden
Ik ben met 20 maand gestopt, dat was in mei. Ik geef nog steeds melk.... Ik doe niks. 1x per week onder de douche "check" ik of ik nog steeds melk geef en jep.... En hoef er niet eens moeite voor te doen, als in hard knijpen/kneden ofzo.... Nu ben ik momenteel zwanger van nr 2, dus misschien heeft het daarmee ook te maken, maar ik zie het maar als "voordeel", vorige keer kwam het amper op gang ivm keizersnede. Als ik nu blijf lacteren, dan is het iig op gang voor nr 2 😂😂