12 Reacties

4 maanden geleden

Galbulten. Allergische reactie. Kan vanzelf over gaan of ff een antihistaminicum halen dan is het zo weer weg

4 maanden geleden

Zonne-energie ziet er bij mij anders uit. Meer kleine rode stipjes!

4 maanden geleden

Trekt het in een uurtje vanzelf weer weg? Dan zou het koude urticaria kunnen zijn (allergie voor kou). Krijg je vooral bij grote wisselingen in temperatuur. Koud op de fiets of net nat uit het zwembad het koude windje in vallen daar bij mij onder. Heb je allerlei gradaties in. Voelt niet vervelend, kan alleen als ze op komen zetten even gloeien en soms wat jeuken.

4 maanden geleden

Mijn dochter had precies dit op vakantie! Steeds na zwemmen in t kinderbadje. Icm de warmte gaf de huisarts aan. T trok steeds snel weer weg en dag ging een

4 maanden geleden

Reactie op Babyvdl

Mijn dochter had precies dit op vakantie! Steeds na zwemmen in t kinderbadj ...
Oeps ik drukte op enter. Maar heeft een kleine week geduurd. Ze had wel ooo wat diaree er bij dus ik dacht eigenlijk virusje. Of vd zonnebrand? Als t bleef moest ik een anti allergie tabletje halen maar ze had er geen last van en t ging weer weg 😊

4 maanden geleden

Het zijn inderdaad galbulten van een allergische reactie. Kan het reactie op de zonnebrand zijn?

4 maanden geleden

Ben inderdaad ook benieuwd of het van de zonnebrand kan komen. Hebben factor 50 van nivea kids. Moeten het goed in de gaten houden van de dokter en bij klachten een middeltje voor de jeuk.

4 maanden geleden

Reactie op ABDD

Ben inderdaad ook benieuwd of het van de zonnebrand kan komen. Hebben facto ...
Nivea zou ik sws niet snel adviseren. Mijn zoontje heeft vaak exceem en heb voor hem speciale zonnebrand waar geen alcohol en parfum in zit. Anders krijgt mijn zoontje ook last!

4 maanden geleden

Reactie op ABDD

Ben inderdaad ook benieuwd of het van de zonnebrand kan komen. Hebben facto ...
Ik zou dan deze even proberen. Is vokr de gevoelige huid en kan op natte huid gesmeerd worden . Let op de druppel op t plaatje bij kopen!

4 maanden geleden

Reactie op Babyvdl

Ik zou dan deze even proberen. Is vokr de gevoelige huid en kan op natte hu ...
Wat bedoel je met de druppel op het plaatje?

4 maanden geleden

Reactie op ABDD

Wat bedoel je met de druppel op het plaatje?
Die betekent dat t op natte huid ook ingesmeerd kan worden, bijv onder t zwemmen of spelen met nat water of enorm zweten ;). M’n ervaring is ook dat deze niet volledig los laat zodra je gaat zwemmen oid

4 maanden geleden

Reactie op Babyvdl

Die betekent dat t op natte huid ook ingesmeerd kan worden, bijv onder t zw ...
Ahh dank je wel 👍🏼