10 Reacties
één jaar geleden
Jaa, hier ook als ik erbij blijf kan hij bijv. smiddags 2 uur lang slapen.
Maar als ik weg loop is het binnen 5 minuten feest alsof hij het ruikt🙈.
één jaar geleden
Reactie op Dropje2024
Jaa, hier ook als ik erbij blijf kan hij bijv. smiddags 2 uur lang slapen. ...
Het gekke is dat het hier overdag wel gewoon goed gaat maar in de avond is het feest!
En inderdaad, alsof ze het ruiken 😩
één jaar geleden
Reactie op MamavanN99
Het gekke is dat het hier overdag wel gewoon goed gaat maar in de avond is ...
Dit hebben wij ook! Overdag super makkelijk, maar in de avond dan weer lastig. Weet iemand waar dat aan ligt? 😂
één jaar geleden
Hier ook! Enige remedie hier: wachten tot hij slaapt 🙈 en dat kan zo 1.5uur duren. Wat soms helpt is een liedje zingen terwijl het helemaal donker is en dat blijven zingen terwijl je naar de deur loopt en dan steeds iets zachter gaan zingen en dan snel wegglippen.
één jaar geleden
Reactie op Charmeleon
Hier ook! Enige remedie hier: wachten tot hij slaapt 🙈 en dat kan zo 1.5uu ...
Ja het gekke is alleen, als ik weg loop dan slaapt ze ook, vaak ook al voor langere tijd maar zodra ik buiten de deur sta gaat ze huilen en weer overeind staan. Terwijl ze daarvoor toch echt sliep!
één jaar geleden
Reactie op Livingforthemoment
Dit hebben wij ook! Overdag super makkelijk, maar in de avond dan weer last ...
Dag en nacht, denk ik.
Hier ook trouwens. Met allebei mijn kids is dat zo..
één jaar geleden
Ze heeft mn moedeloosheid gevoeld denk ik want vandaag heb ik dr in bed gelegd, ben ik weg gelopen en ze is zelf in slaap gevallen 🥳🥳
Heel fijn om gewoon even op de bank te kunnen ploffen!
één jaar geleden
Mijn dochtertje heeft dit ook. Overdag gaat slapen wel prima, maar s avonds duurt naar bed brengen nu heeel erg lang en moet ik haar echt aanraken (hand op rug) totdat ze echt een half uur diep slaapt, anders wordt ze direct wakker als ik op sta. En s nachts wordt ze ook opeens wakker en is ze ontroostbaar. Ik vind het maar een heftige fase!!
één jaar geleden
Reactie op Livingforthemoment
Dit hebben wij ook! Overdag super makkelijk, maar in de avond dan weer last ...
Jaa dat weet ik.. heb ik geleerd bij een slaap cursus. Ik heb altijd geleerd dat ik in het middag en avond slaapje bij der moet zitten. Middag heeft ze geen behoefte omdat ze weten dat het een kort slaapje is maar in de avond weten ze dat het een lang slaapje wordt dus tot de ochtend dan weet ze dat ze lang zonder jullie is gekk he!! Dus mij was echt aangeleerd blijf vooral in de middag ook.
Want als je niet in de middag het zelfde vertrouw geef denkt ze in de avond als ze onrustig is in de middag ken ik dit gevoel niet dan helpt het in de avond ook niet. Dit klopt echt en heeft mij zo erg geholpen☺️ dit heb ik ook na gevraagd bij een andere slaapcoah uit buitenland.