13 Reacties

2 jaar geleden

Bedoel je de slaapgids? Dan heb ik hem 😁

2 jaar geleden

Nee maar misschien heb ik daar wel wat aan?

2 jaar geleden

Wat wil je weten? Misschien kan ik je helpen.

2 jaar geleden

Nou zoontje is helaas vaak 6 uur al wakker. We willen toch liever later hebben haha

2 jaar geleden

Iemand weees mij op dewakkertijden hulpgids

2 jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Volgens de gids is het belangrijk om je kind niet het eerste dutje voor 9 uur te laten doen. Dus op z’n vroegst pas 9 uur naar bed. En smiddags na 4 uur geen slaapje meer. Verder is de wakkertijd ongeveer 2,5 uur. Het voorbeeldritme voor kindjes tussen de 8 en 12 maanden is: 7.00 wakker 9.30 eerste dutje van 30 minuten 13.00 slapen tot 15.00 18.30/19.00 naar bed

2 jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Bedoel je de slaapgids? Dan heb ik hem 😁
Heb je wat gehad aan de slaapgids? Ik zit serieus te overwegen om zoiets aan te schaffen ivm de dramatische nachten van mijn bijna 10 mnd oude dochtertje. Mevrouw komt gerust 5x per nacht eruit😓

2 jaar geleden

Reactie op LotN

Heb je wat gehad aan de slaapgids? Ik zit serieus te overwegen om zoiets aa ...
Ik heb vanaf de geboorte direct de slaapgids gevolgd en onze baby slaapt eigenlijk sinds dat hij 3 maanden is, nachts door. (Tuurlijk zijn de sprongetjes en tandjes ook drama) Maar we hebben ook de zachtaardige variant van Ferber methode gedaan. Onze aap is nu net het 10-maanden sprongetje voorbij maar deze was bij ons ook pittig. De nachten waren ook onrustig.

2 jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Hoe oud is je zoontje? Volgens de gids is het belangrijk om je kind niet he ...
Dankjewel. Zoontje is 10 maand

2 jaar geleden

Reactie op Jetjuh

Hoe oud is je zoontje? Volgens de gids is het belangrijk om je kind niet he ...
Ik ben helemaal niet bekend met de slaapgids. Zit er een idee achter dat het eerste dutje zo kort is? Onze doet het vaak andersom, 's ochtends een lange dut en 's middags korter.

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Ik ben helemaal niet bekend met de slaapgids. Zit er een idee achter dat he ...
Het is meer dat we naar een 1 lange middag dut toe werken. Ons zoontje is nu gewend om smiddags lang te slapen en slaapt nu, als hij de ochtendslaap heeft gemist, wel 3 uur in de middag zodat ik savonds nog goed uit kom en hij om 7 uur naar bed gaat.

2 jaar geleden

Ik zou bureau van slaap even volgen op Instagram. Ze hebben goede tips en desnoods koop je die gids voor €15 ik gebruik deze ook 😃

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Ik ben helemaal niet bekend met de slaapgids. Zit er een idee achter dat he ...
Heel veel slaapcoaches geven dit advies, omdat uiteindelijk het middagslaapje het langst overblijft, de rest vervalt op een gegeven moment. Dus daar werk je dan naartoe, dat ie ongeveer 2 uur duurt.