15 Reacties

2 jaar geleden

Vanaf 10maande toen er een fietsstoeltje was hier. Vandaag 10km gefietst met zoon voorop en peuter achterop. De grootste plezier hadden we. Zoon legde op de terugweg zijn handjes op de mijne, zo lief. En lekker brabbelen en om zich heen kijken. Helemaal voldaan lig die heerlijk te slapen

2 jaar geleden

Wij hebben al een paar keer met onze dochter gefietst, vanaf het moment dat ze zelf goed kon gaan zitten 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Vanaf dat mijn dochter vanuit kruip(houding) zelfstandig tot zit kon komen zijn we gaan fietsen. Dat was hier al met 7 maanden dus ondertussen fietsen we alweer een tijdje. Ze vindt het erg leuk!

2 jaar geleden

Ons zoontje kan heel goed zitten als we hem neerzetten. Houdt het zo een paar uur vol mocht hij willen. Maar hij snapt nog niet hoe hij van lig naar zit moet, dus ik twijfel!

2 jaar geleden

Met 8 maanden. Ze kon toen al een maand stevig zelfstandig zitten (nog niet zelf gaan zitten weliswaar, dat begint nu net met bijna 10 maanden). Ging meteen prima. Ze vindt fietsen fantastisch. We houden het nog wel bij korte ritjes.

2 jaar geleden

Onze zoon kan al vanaf 8 maanden zelfstandig zitten. Gisteren was hij 10 maanden en zijn we met hem gaan fietsen. Hij vond alleen de helm niet zo leuk.

2 jaar geleden

Ons zoontje (eind sept) ging vorige maand voor het eerst achterop bij papa in het qibbel zitje. Moet wel zeggen dat wij een groot en “stevig” kind hebben..

2 jaar geleden

Welke fietshelm hebben jullie? Mijn dochter zit, kruipt en gaat al zelf staan dus mag ze zeker mee op de fiets maar ze is klein en fijn dus alle helmen die ik vind zijn te groot

2 jaar geleden

Reactie op EvelyynS

Welke fietshelm hebben jullie? Mijn dochter zit, kruipt en gaat al zelf sta ...
De kleinste maat van urban iki hebben wij!

2 jaar geleden

Wij hebben 1 van decatlon. Mijn man heeft z'n hoofdomtrek gemeten.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ja sinds een week zit m’n kleine ook voorop de fiets! Hij vindt het fantastisch en gilt de hele boel bij elkaar van plezier 😄 hij kan nog niet zelfstandig tot zit komen, maar blijft wel goed rechtop zitten als hij zit. Mijn schoonmoeder is kinderfysiotherapeut geweest en die zei dat het kon, zolang hij niet opzij zakt en dat gebeurt niet dus ik dacht, als zij groen licht geeft dan zet ik m’n onzekerheid opzij 😊 het is zo leuk en je kan opeens veel meer doen. Helmpje hebben wij maat S van Abus!

2 jaar geleden

Reactie op maria88x

Ja sinds een week zit m’n kleine ook voorop de fiets! Hij vindt het fantast ...
Wat fijn je berichtje!! Helpt mij ook van de onzekerheid af 😂 Ja hé?! Heerlijk gewoon weer wat meer te kunnen

2 jaar geleden

Mijn zoontje gaat nu een klein maandje mee op de fiets. Eerst kleine stukjes geprobeerd. Hij vind het geweldig. Vandaag voor de eerste keer een langer stuk (denk zo'n 30km met pauzes tussendoor). Hij viel de laatste 5 minuten voordat we thuis waren in slaap. Hoe doen jullie dit met in slaap vallende kindjes op de fiets? (PS. Hij had net geslapen voor het fietstochtje)

2 jaar geleden

Ja zeker. Ze vindt het geweldig..eerst fietste ik met haar in een baby swing in de fietskar maar nu ook al twee maanden ofzo in het zitje (ze kon al goed recht op zitten). Zo leuk om haar zo happy te zien. Naar alles wijzen en blije geluidjes maken

2 jaar geleden

Hier vanaf 3 maanden al in de bakfiets🤣 vooral slapen doet hij graag hier dus mocht een slaapje in bed een keer niet lukken gaan we fietsen🤓 (is overigens een babyschaal natuurlijk en geen fietszitje😉)