15 Reacties
2 jaar geleden
Vanaf 10maande toen er een fietsstoeltje was hier. Vandaag 10km gefietst met zoon voorop en peuter achterop. De grootste plezier hadden we. Zoon legde op de terugweg zijn handjes op de mijne, zo lief. En lekker brabbelen en om zich heen kijken. Helemaal voldaan lig die heerlijk te slapen
2 jaar geleden
Wij hebben al een paar keer met onze dochter gefietst, vanaf het moment dat ze zelf goed kon gaan zitten 😊
2 jaar geleden
Ons zoontje (eind sept) ging vorige maand voor het eerst achterop bij papa in het qibbel zitje. Moet wel zeggen dat wij een groot en “stevig” kind hebben..
2 jaar geleden
Ja sinds een week zit m’n kleine ook voorop de fiets! Hij vindt het fantastisch en gilt de hele boel bij elkaar van plezier 😄 hij kan nog niet zelfstandig tot zit komen, maar blijft wel goed rechtop zitten als hij zit. Mijn schoonmoeder is kinderfysiotherapeut geweest en die zei dat het kon, zolang hij niet opzij zakt en dat gebeurt niet dus ik dacht, als zij groen licht geeft dan zet ik m’n onzekerheid opzij 😊 het is zo leuk en je kan opeens veel meer doen. Helmpje hebben wij maat S van Abus!
2 jaar geleden
Mijn zoontje gaat nu een klein maandje mee op de fiets. Eerst kleine stukjes geprobeerd. Hij vind het geweldig. Vandaag voor de eerste keer een langer stuk (denk zo'n 30km met pauzes tussendoor). Hij viel de laatste 5 minuten voordat we thuis waren in slaap. Hoe doen jullie dit met in slaap vallende kindjes op de fiets? (PS. Hij had net geslapen voor het fietstochtje)
2 jaar geleden
Ja zeker. Ze vindt het geweldig..eerst fietste ik met haar in een baby swing in de fietskar maar nu ook al twee maanden ofzo in het zitje (ze kon al goed recht op zitten). Zo leuk om haar zo happy te zien. Naar alles wijzen en blije geluidjes maken