30 Reacties

één jaar geleden

Hier op eigen kamertje al een paar maanden. Ik kwam er achter dat wij dus (lees snurken😅) veel te veel herrie maakten voor haar. Nu ligt ze op haar eigen kamer helemaal goed. Maar zodra ze mopperig is, alleen voeden niet genoeg is komt ze gewoon bij ons tussenin slapen

één jaar geleden

Onze dochter is toen ze 4 maanden was naar haar eigen kamer gegaan. Ze sliep toen al haar dutjes al in haar ledikantje, alleen 's nachts sliep ze naast ons bed in haar wiegje. Maar op een gegeven moment moest ze in een slaapzakje slapen ipv in een inbakerdoek omdat ze kon rollen, maar onze dochter slaapt als een zeester, dus met haar armen helemaal wijd. Dus toen werd ze te klein voor haar wiegje en hebben we haar op haar eigen kamer neergelegd. Ook wel fijn, want ik werk in de zorg dus als ik een avonddienst heb, ben ik vaak pas laat thuis en hoef ik nu niet perse zachtjes te doen als ik in bed stap. Maar ik vond het de eerste paar weken wel heel erg wennen, ik vond het zo gezellig dat ze naast mij in haar bedje lag ❤

één jaar geleden

Hier ook al een aantal maanden op zijn eigen kamer. Hij brabbelt in zijn slaap en daardoor hadden wij geen nachtrust. Wanneer hij ziek is of een sprong heeft en onrustig slaapt leg ik hem tussen ons in. Dit werkt voor ons perfect!

één jaar geleden

Allebei onze dochters zijn na 3 maanden naar hun eigen kamertje gegaan en sliepen toen meteen beter. En wij ook. Ik had ook het idee dat zij wakker werden van ons en andersom. Idd door hoesten, snurken, omdraaien, enz. Dat van de nachtvoeding herken ik ook, het was meer een troosttiet dan dat ze honger had (bij de tweede, de eerste sliep al na een week door 🫣). De eerste paar nachten moest ik er wel regelmatig uit voor een speen, maar nu nauwelijks nog.

één jaar geleden