30 Reacties

één jaar geleden

Ik zat me hier ook heel erg druk om te maken, maar heb hem afgelopen nacht toch in zn eigen kamer laten slapen. Hij heeft wel nog een nachtvoeding nodig maar heeft verder heel rustig geslapen en viel ook steeds snel in slaap. Altijd bijzonder hoe wij dingen heel groot en moeilijk kunnen maken terwijl ze dan gewoon vanzelf goed gaan…! Andersom gebeurt het echter ook weleens: iets wat altijd goed ging, lukt soms ineens niet meer… Geen touw aan vast te knopen zo’n baby!

één jaar geleden

Hier heeft ze op een paar dagen na een half jaar bij ons geslapen, maar op een ochtend was ik er klaar voor. Die dag alle slaapjes op haar kamertje gedaan en ook de nacht ging prima. Wel een paar keer speentje weer moeten indoen maar dat is nu een stuk minder. Ze komt nog wel voor nacht voeding, maar dat is prima.

één jaar geleden

We gaan t hier vannacht proberen! Wel met de deal dat mn vriend heen en weer gaat, want hij wil t graag 😌🤓

één jaar geleden

Maar aan de mama’s met hele onrustige baby’s: is dat dan ook voorbij als je ze op hun eigen kamer legt? Want mijn “horror scenario” is dus dat ik, waar ik nu tien keer mijn hand naar hem uitsteek of hem bij me neem vanuit bed, op moet staan en er naartoe moet? Kan me niet voorstellen dat hij dat dan ineens niet meer nodig heeft of wel?

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Maar aan de mama’s met hele onrustige baby’s: is dat dan ook voorbij als je ...
Bij mij sliep ze stukken rustiger idd. Ze draait nog steeds in der slaap enzo maar valt zelf in slaap vaak nog voordat ik bij der bedje sta (en ik sta er heel snel) is ze alweer vertrokken. Denk idd dar ze ook gewoon wakker werd van mij en van me vriend

één jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Welk ledikant is dat? En had je dan geen extra ondersteuning van de bodem a ...
Wij hebben deze ledikant gekocht. 1 zijkant hebben we dus weg gelaten, hierdoor moesten we nog wel even een latje over de lengte aan die kant vastmaken voor de stevigheid, die hebben we bevestigd ter hoogte van de bodem☺️

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Maar aan de mama’s met hele onrustige baby’s: is dat dan ook voorbij als je ...
Daar waren we eerst ook bang voor maar 9 van de 10x hoor je het niet eens meer en vallen ze vanzelf in slaap hahah

één jaar geleden

Mijn zoontje ligt nog steeds aan ons voeteneind in zijn eigen ledikant. We hebben allemaal geen last van elkaar en door zijn slechte start heb ik liever dat ik hem hoor. Hij begint nu net door te rollen en ik moet er niet aan denken dat ik hem niet hoor snachts.

één jaar geleden

Bij ons is ze met 5 maanden naar haar eigen kamer gegaan. Ze paste niet goed meer in haar ledikantje en is toen naar haar eigen bedje gegaan. Ze slaapt daar ook beter door. Slaapzak aan en in bedje betekent voor haar doorslapen. Ze slaapt van 20 tot 6 a 7 uur.

één jaar geleden

Hier slaapt mijn zoontje van 6 mnd sinds een week in de ledikant naast ons. De co-sleeper werd echt te klein. Hij vraagt nog om nachtvoedingen (bv) en ik pak pak hem er snel en makkelijk uit zo. En ik vind het nog gewoon erg fijn om hem bij me te hebben!