68 Reacties

één jaar geleden

Hier ook live bv en nu, na ruim 4 maanden nog niet ongesteld geworden. Sinds mijn bevalling ook heel weinig slijm. Ik heb ook PCOS, maar herken het dus (nog) niet voor wat betreft het vele slijm! Overigens kan je nog lang na de bevalling onregelmatig ongesteld zijn en hoeft dit niet direct verband te hebben met je PCOS! Ik heb eigenlijk stille hoop dat ik na mijn zwangerschap over dat hele PCOS verhaal heen gegroeid ben 😜 (ik heb voor mijn zwangerschap mijn levensstijl radicaal omgegooid, waardoor eigenlijk al mijn PCOS klachten verdwenen waren)

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Even een beetje een gekke vraag die ik hier stel om niet een nieuw topic hi ...
Ik heb sinds de bevalling ook veel meer afscheiding dan voor de zwangerschap. Elke dag best veel van die 'normale' afscheiding en nu ook 2x van die plakkerige afscheiding gehad wat ik altijd rond de eisprong had. Ik ben nu voor de 2e keer ongesteld geworden dus lijkt dan wel gewoon weer verband te hebben met de eisprong en cyclus

één jaar geleden

Ik ben al jullie reacties een beetje aan het doorlezen. Maar hier is dus iedereen pas ongesteld geworden toen jullie zijn afgaan bouwen of stoppen met de borstvoeding. Is er ook iemand zwanger geworden tijdens het geven van borstvoeding?

één jaar geleden

Reactie op Lottiee

Hier ook live bv en nu, na ruim 4 maanden nog niet ongesteld geworden. Sind ...
Ben je op een natuurlijke manier zwanger geworden of via de medische route. Ik heb namelijk ook pcos en ik heb medicatie gebruikt om zwanger te raken. Nog steeds niet ongesteld en ik geef ook volledige borstvoeding.

één jaar geleden

Ik ben na 6mnd ongesteld geworden met fulltime bv!

één jaar geleden

Reactie op mmmvvv

Ik ben al jullie reacties een beetje aan het doorlezen. Maar hier is dus ie ...
Ja ik! Ik gaf echt nog volledig borstvoeding 8-10 voedingen/ dag waarvan 2-3 s nachts toen ik zwanger werd van de tweede. Met 8 maanden toen eerste menstruatie gehad en toen gestopt met de condooms en een maand later dacht ik weer ongesteld te zijn geweest maar dat bleek een innestelingsbloeding 😊. Toen de oudste anderhalf was is de tweede geboren. Mijn productie liep wel terug toen ik zwanger was, en mijn tepels deden tijdens de het aanhappen ineens veel pijn. Toen de oudste 13 maanden was (en ik bijna 20 weken zwanger) is hij helemaal gestopt met drinken.

één jaar geleden

Reactie op mmmvvv

Ik werd na 7 maanden ongesteld en na 9 maanden zwanger (miskraam) en na ruim 12 maanden zwanger. Dat is ons tweede kindje. Ik stopte met bv na 16 maanden.

één jaar geleden

Ik werd na 6 weken weer elke maand ongesteld. Ook volledig bv

één jaar geleden

Mijn zoon is 6,5 maand oud en ik ben nog niet ongesteld geworden.. vind het eerlijk gezegd ook niet erg! Wel wat licht bloedverlies tussendoor, maar dat was meer bruin/oud bloed.

één jaar geleden

Reactie op mmmvvv

Ja, ik werd na 10mnd weer voor de 1e keer ongesteld. 1 cyclus gehad en toen meteen weer zwanger. Wat in ons geval echt een cadeautje was ☺️ Ik gaf toen bv, dus 2x per dag ochtend/avond aangevuld met gewoon eten. Ben nog 3 maanden doorgegaan en nadat m'n 1e 1 en 2 mnd was gestopt. Nr 2 is nu 6 mnd en nog niet ongesteld nu. En volledig bv.

één jaar geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en jullie?

één jaar geleden

Ik geef nog borstvoeding. Ben toen dochter bijna 10 maand was voor de eerste keer ongesteld geworden. Exact 4 weken later voor de 2e keer, dus nu 2 cycli gehad.

één jaar geleden

Bij borstvoeding is t (uit m’n hoofd) gemiddelde ong 15 mnd voordat een cyclus weer terugkomt. De variatie is echter groot. Tot een jaar is je prolactine hoger, wat de afgifte van hormonen remt die je voor een ovulatie/ menstruatie ‘nodig hebt’. Tenzij je eerder stopt met bv uiteraard. Hier ook nog geen cyclus terug.

één jaar geleden

Ik heb beide kinderen volledig borstvoeding gegeven en bij beide was ik rond de 3 maanden alweer ongesteld helaas 😁

één jaar geleden

Reactie op mamavannoah

Ik heb beide kinderen volledig borstvoeding gegeven en bij beide was ik ron ...
Hehe ik was na 6weken en alweer ongesteld en op 4 maanden weigerde mijn baby opeens de borst compleet en ja hoor zwanger😂😂

één jaar geleden

Ik toevallig gisteren weer voor het eerst na bijna 2 jaar 🤣🤣 Waarvan bijna 1 jaar onderweg met borstvoeding. Ik had stiekem gehoopt dat het weg zou blijven zolang ik nacht voedingen gaf...En ze drinkt overdag ook nog meerdere keren ... Maar helaas 🤣🤣

één jaar geleden

Ik ben nu 2 keer ongesteld geweest. Ik heb het voor mijzelf bijgehouden in een app en de 2e keer was 12 dagen ‘te laat’ (volgens de normale cyclus ) en ik zit nu te wachten op de 3e keer ongesteldheid. Vandaag ‘al’ 14 dagen te laat. Hoe zit dit bij jullie? Ik vind het toch een beetje vervelend merk ik. Ik geef sinds 3 weken nog 3 keer borstvoeding overdag.

één jaar geleden

Wie is er nog steeds niet ongesteld geworden? Ik ben niet zwanger btw. Ik geef nog wel borstvoeding

één jaar geleden

Reactie op Mysecret

Wie is er nog steeds niet ongesteld geworden? Ik ben niet zwanger btw. Ik g ...
Hier ook nog niks! Ook nog best een aantal borstvoedingsmomenten op een dag dus denk dat het daar aan ligt. Aan de ene kant fijn aan de andere kant mag het nu ook wel weer een keer gebeuren van mij 😅

één jaar geleden

Reactie op AL10

Hier ook nog niks! Ook nog best een aantal borstvoedingsmomenten op een dag ...
Als ik er niet ben kan hij makkelijk zonder voeding overdag. Maar ochtend en nachtvoedingen zijn heeeeel belangrijk voor meneer.