68 Reacties
10 maanden geleden
Als je uitsluitend borstvoeding geeft komt je cyclus vaak later pas op gang. Sommige vrouwen hebben hem al vroeger maar inderdaad meestal toch pas na het eerste levensjaar pas (als je dan nog voedt). Ik heb 17 maanden gevoed en nooit een menstruatie gehad in die tijd. Je lichaam heeft ook tijd nodig om van je zwangerschap en bevalling te herstellen, geef het wat tijd. 🫰🏼
10 maanden geleden
Even een update, ben in blijde verwachting (nu bijna 23 weken) van ons 2e kindje. Ben rond 10 maand na de bevalling voor het eerst ongesteld geworden. Na 3 menstruaties was ik in verwachting, ben ontzettend dankbaar dat dit zo vlot is gegaan. Ik geef mijn dochter nog steeds borstvoeding (heeft uitsluitend bv gehad), ben heel blij dat ik haar dit al die tijd heb kunnen geven en nog altijd kan geven 🙏🏻🩷
9 maanden geleden
Hier vorige week gemenstrueerd of hoe je het ook maar noemt. Ik had een stortvloed verwacht maar het leek er niet op. Eerst spotting of een doorbraakbloeding qua hoeveelheid. Ik denk dat het echte werk nog moet komen.
9 maanden geleden
Reactie op Margaret81
Hier vorige week gemenstrueerd of hoe je het ook maar noemt. Ik had een sto ...
Was deze menstruatie alleen spotting of meer dan dat? Waarom ik dit vraag is omdat ik vorige maand mijn eisprong heb gevonden en twee dagen later spotting had en nu 4 weken nog niet ongesteld ben geworden. Ik ben afgebouwd naar 1 volledige bv rond 11 uur en daarna komt wordt er nog 2x paar slokken en droog gedronken tot vroeg in de ochtend. Wat ik graag zou willen stoppen puur vanwege kinderwens.
Fijn om te lezen dat de menstruatie weer terug is 😇
9 maanden geleden
ik had na 14 maanden weer mijn eerste menstruatie en die duurde 19 dagen 🫠 had gelijk een ijzertekort en slik nog medicijnen om dat weer aan te vullen. inmiddels wel weer normaal, cyclus van 26 dagen en menstruatie van 5 dagen.