7 Reacties

9 maanden geleden

Volgens mij hebben wij m er al een jaar vanaf, dus rond anderhalf. Maar zal ook vast per kind verschillen, oa afhankelijk van motorische behendigheid

9 maanden geleden

Hier zit ze eigenlijk altijd al op een normale eetstoel, op haar knie毛n... 馃槼 Denk dat we hier de beugel van de kinderstoel al een halfjaar er af hebben, maar ze gaat elke keer op een normale eetstoel zitten haha

9 maanden geleden

Hier is ie er ook al bijna een jaar af denk ik, het werd te gevaarlijk, ze klom er anders uit.

9 maanden geleden

Reactie op Mirjam1006

Hier zit ze eigenlijk altijd al op een normale eetstoel, op haar knie毛n... ...
Precies hetzelfde hier haha. Ik denk dat ze inmiddels al 2 maanden niet meer op haar tripp trapp heeft gezeten. Voelt wel als een beetje zonde soms 馃槀

9 maanden geleden

Hehe ja, hier ook steeds vaker op een normale stoel. Wij hebben het er ook af gedaan, om wat regie te geven om zelf erbij te komen en weg te gaan. Al moet ze met eten wel blijven zitten hoor! Je probeert wat uit bij een moeizame, kieskeurige eter. Zelf erop en eraf klauteren ging al heel snel goed. Eten daarentegen, das weer heel ander verhaal

9 maanden geleden

Volgens mij hebben we de beugel er bij 1,5 jaar afgehaald. Dus dat is zo鈥檔 jaar geleden.

9 maanden geleden

Hier (pas?) met 2,5 jaar eraf gehaald. Een paar maanden eerder ook wel geprobeerd, maar dat leidde ertoe dat hij te pas en te onpas zelf op de stoel ging klimmen, terwijl hij het nog niet kon. Met de beugel erop deed hij dat niet, zonder dat wij erbij waren. Nu wel het vertrouwen dat hij het kan, ook als we er eens niet bij zijn.