6 Reacties

4 jaar geleden

Hoi ! Grappig he hoe je dan over van alles na denkt 馃檲 Ivan van Gerwen. Ik vind het helemaal niet storend om heel eerlijk te zijn. Vind het eigenlijk juist wel mooi klinken ! Maar denk dat dat heel erg persoons verschillend is...

4 jaar geleden

Hoe het er staat, is er niks mis mee.. maar als je het hard op zegt, klinkt het wel op de een of andere manier apart (maar dat is idd mijn kijk erop).. maar ik denk ook al van als je deze topic al plaats met deze vraag, dan weet je denk ik zelf al dat dit m waarschijnlijk niet word? Niet naar bedoeld hoor.馃檲

4 jaar geleden

Reactie op MommyDanitobe

Hoe het er staat, is er niks mis mee.. maar als je het hard op zegt, klinkt ...
Ik vind het echt wel een mooie naam, maar ik moet er gewoon heel erg aan wennen met de achternaam... Hihi waarom hebben we geen andere achternaam denk ik nu. De naam is zeker wel een kanshebber, heb nog even de tijd om te beslissen馃槈

4 jaar geleden

Hi! Ik vind het totaal niet storend, samen met mijn man verschillende keren opgenoemd en die zei ookal; klinkt hartstikke leuk! 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb hem ook hardop genoemd en vind het ook niet gek klinken. Het tussenvoegsel van is zo normaal dat het eigenlijk niet opvalt voor mij. Het is geen Jan jansen ofzo馃槈 Mocht je bang zijn dat je toch gaat twijfelen zou Ivar ook misschien een optie zijn. Voorkom je de herhaling zonder dat de naam heel anders klinkt als je hem hardop uitspreekt

4 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Ik heb hem ook hardop genoemd en vind het ook niet gek klinken. Het tussenv ...
Ja zo iets had ik ook al bedacht met Iwan, maar dat vind mijn man weer niet mooi.