8 Reacties

één jaar geleden

Lange mouw romper met een slaapzak zonder mouwen. Ik leg haar altijd voor het idee onder een koeka deken maar dat is voor 2 tellen 🤣

één jaar geleden

Pff ik vind het ook echt lastig momenteel.. bij ons op de kamer is het rond de 19/20 maar snachts koelt het wel ietsje meer nog af naar 18 ofz.. heb hem nu in lange mouw shirt met romper en zomerslaapzakje, maar hij ligt bij ons in bed dus wel warmer dan in een ledikantje.. Ik denk als het straks 18 is dat ik hem in zijn winterslaapzak doe met alleen romper kijken of hij dan niet te warm wordt..

één jaar geleden

Hahaha hier nu omgekeerd, ook getest en wat voor onze meid het beste werkt is een dik fluwelen pyjamaatje en een zomerslaapzak. De dikkere slaapzak met dunne pyjama of romper geraakte ze ofwel niet in slaap of was ze al wakker om 4u… Ik test gewoon uit en kijk wanneer ze best slaapt

één jaar geleden

Korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen

één jaar geleden

Reactie op Tg2

Korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en een slaapzak zonder mouwen
Hier hetzelfde idd!

één jaar geleden

Het is ook zulk lekker verwarrend tussenin-weer. De ene nacht is het ineens ijskoud, de volgende nacht weer warm. Wij kijken het per nacht een beetje aan, soms romper korte mouw + lange mouw shirt + zomerslaapzak zonder mouw, soms alleen een romper en dikke slaapzak met mouw. We vertrouwen er een beetje op dat als ze het koud krijgt, ze dat op haar manier wel aangeeft.

één jaar geleden

Wij hebben nu een kortmouwromper en de dikkere slaapzak van Puckababy 4 seizoenen; de witte dus.

één jaar geleden

Het is hier in huis rond de 21 graden. Hij slaapt momenteel in pyjama lange mouw en dunne slaapzak. Dat is voor hem prima. Bij ietsjes frisser komt er een korte mouwen romper onder. Bij wat warmer, gaat alleen een romper lange mouw aan en de slaapzak.