12 Reacties

8 maanden geleden

Ik volg. Hier eentje met dun statisch haar. Dus niet gelijk een bos haar waar je uit noodzaak wat in moet doen maar wel fijn om te weten wat anderen doen.

8 maanden geleden

Zelf lijnzaadgel maken, is voedend en het haar blijft mooi in model

8 maanden geleden

Ik gebruik wel eens zwitsal haarlotion, wist niet dat dat niet goed was. Verder doe ik altijd haarolie in haar haar als het nat is geworden en was ik het maar 1x per week met shampoo. Ik gebruik gewoon wat ik ook voor mezelf gebruik aangezien we zo goed als hetzelfde haar hebben 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Mommyof3

Zelf lijnzaadgel maken, is voedend en het haar blijft mooi in model
Hoe maak je dat?

8 maanden geleden

Reactie op Margaret81

Hoe maak je dat?
Is heel makkelijk, je kan het niet super lang bewaren maar met elke keer kleine hoeveelheden is het wel te doen

8 maanden geleden

Ik gebruik sheabutter voor mijn dochters krulletjes. Niet te veel, want dan wordt het vet 馃槉 en idd maar 茅茅n keer per week wassen!

8 maanden geleden

Anti klit shampoo van Zwitsal en anti klit spray van Andrelon. Op haar lijfje ge ruik ik niks van zeep of parfum ivm eczeem. Maar in haar haren is het wel nodig. Geen gels of lotions. Omdat de haren snel vet worden.

8 maanden geleden

Mijn zoon loopt er meestal licht verwilderd bij. 馃槀 Ik doe heel soms wat gel van papa in zijn haar maar dat houdt geen stand. Op de opvang kammen ze het altijd netjes in de plooi met babyolie en dan krijg ik een keurig klein meneertje terug. 馃槀

8 maanden geleden

Mustela haarspray. Echt super fijn en ruikt ook lekker. Ooit een keer in Frankrijk gekocht; krijg altijd complimentjes voor het haar van mijn dochter. Ze verkopen het ook in NL; ik vind het een heel fijn merk.

8 maanden geleden

Heel soms een beetje Zwitsal gel (hoeveelheid ter grote van een doperwt) en soms spray ik wat naif haarlotion zodat het sneller in een staartje zit omdat het vochtig word

8 maanden geleden

Ik heb een dochtertje die altijd staartjes heeft, want anders is er ook niks mee te beginnen. Wij gebruiken een Plantenspuit met water waarmee we haar haartjes nat spuiten . Dan kunnen we makkelijker staartjes maken. Eerst gebruikten we ook haarlotion, maar het effect is eigenlijk hetzelfde