12 Reacties
8 maanden geleden
Ik volg. Hier eentje met dun statisch haar. Dus niet gelijk een bos haar waar je uit noodzaak wat in moet doen maar wel fijn om te weten wat anderen doen.
8 maanden geleden
Ik gebruik wel eens zwitsal haarlotion, wist niet dat dat niet goed was.
Verder doe ik altijd haarolie in haar haar als het nat is geworden en was ik het maar 1x per week met shampoo. Ik gebruik gewoon wat ik ook voor mezelf gebruik aangezien we zo goed als hetzelfde haar hebben 馃槄
8 maanden geleden
Reactie op Mommyof3
Zelf lijnzaadgel maken, is voedend en het haar blijft mooi in model
Hoe maak je dat?
8 maanden geleden
Mustela haarspray. Echt super fijn en ruikt ook lekker. Ooit een keer in Frankrijk gekocht; krijg altijd complimentjes voor het haar van mijn dochter. Ze verkopen het ook in NL; ik vind het een heel fijn merk.
8 maanden geleden
Heel soms een beetje Zwitsal gel (hoeveelheid ter grote van een doperwt) en soms spray ik wat naif haarlotion zodat het sneller in een staartje zit omdat het vochtig word
8 maanden geleden
Ik heb een dochtertje die altijd staartjes heeft, want anders is er ook niks mee te beginnen. Wij gebruiken een Plantenspuit met water waarmee we haar haartjes nat spuiten . Dan kunnen we makkelijker staartjes maken. Eerst gebruikten we ook haarlotion, maar het effect is eigenlijk hetzelfde