Sorry misschien een beetje een gekke vraag, maar hoe ziet de ontlasting van jullie kindjes eruit? Hier valt mij op dat ze meerdere keren per week echt plakpoep heeft. Dus geen diaree, maar wel heel smeuïg /breiig(sorry klinkt heel vies..) en dus echt een plakkaat in dr luier en het ruikt ook aardig. Andere dagen heeft ze wel weer gewoon een 'volwassenen' drol, zoals ik het dan maar noem. Verder poept ze nu sinds 2 a 3 maanden opeens meerdere keren per dag, terwijl dit eerst altojd netjes 1x per dag was. Wat is normaal? Wij vermoeden dat er misschien toch iets van een allergie of intolerantie is, maar wie weet is het ook wel normaal nog op deze leeftijd? Verder geen andere symptomen.
Hier verschilt het soms ook hoe de structuur is. Ene keer idd een wat harder poepie en soms is het idd wat breiig en dunner. Voor onze dochter is het niet ongebruikelijk om meerdere keren per dag te poepen, soms poept ze de hele dag niet en skms wel 2 of 3x per dag. Ik heb er verder nooit wat achter gezocht haha...
Hier zo'n 3 a 4 flinke en smeuïge poepluiers per dag. 1 keer per dag en een 'volwassen'-drolstructuur klinkt hemels 🤣 Helemaal omdat ik wasbare luiers gebruik en dus regelmatig nog poep moet wegplukken dat langs het inlegvel de luier in is 'gestroomd' 🫣
Wat normaal is weet ik niet. Alleen hier standaard 3 of 4 keer per dag (ondanks geen diaree).
En de consistentie is vaker breëig dan een vaste vorm 🫠
Wat zou 1 keer per dag mooi zijn... gelukkig wel al op het potje meestal
Hier zo'n 3 a 4 flinke en smeuïge poepluiers per dag. 1 keer per dag en een ...
Haha hetzelfde hier!! Zo goor! Nooit verwacht dat ik ooit op dagelijkse basis plakkerige poep zou schrapen uit de wasbare luiers toen mijn kind nog een schattig baby'tje was met schattige gele melkpoepjes😂😭😂