8 Reacties

2 dagen geleden

Ik volg even, hier hetzelfde 🫢

2 dagen geleden

Hier verschilt het soms ook hoe de structuur is. Ene keer idd een wat harder poepie en soms is het idd wat breiig en dunner. Voor onze dochter is het niet ongebruikelijk om meerdere keren per dag te poepen, soms poept ze de hele dag niet en skms wel 2 of 3x per dag. Ik heb er verder nooit wat achter gezocht haha...

2 dagen geleden

Hier hetzelfde, maar onze zoon poept denk ik altijd gemiddeld 3 keer per dag.

2 dagen geleden

Hier zo'n 3 a 4 flinke en smeuïge poepluiers per dag. 1 keer per dag en een 'volwassen'-drolstructuur klinkt hemels 🤣 Helemaal omdat ik wasbare luiers gebruik en dus regelmatig nog poep moet wegplukken dat langs het inlegvel de luier in is 'gestroomd' 🫣

2 dagen geleden

Wat normaal is weet ik niet. Alleen hier standaard 3 of 4 keer per dag (ondanks geen diaree). En de consistentie is vaker breëig dan een vaste vorm 🫠 Wat zou 1 keer per dag mooi zijn... gelukkig wel al op het potje meestal

2 dagen geleden

Hier ook 2 tot 3 keer per dag. En ook echt smeuïg en plakkaten haha. Hij heeft periodes wel 5 keer per dag gehad poeh...

2 dagen geleden

Reactie op Renske39

Hier zo'n 3 a 4 flinke en smeuïge poepluiers per dag. 1 keer per dag en een ...
Hier ook, En die wasbare luiers zo herkenbaar 😅. Poepen vrijwel altijd in bed, terwijl ze overdag veel op de wc plast

één dag geleden

Reactie op Renske39

Hier zo'n 3 a 4 flinke en smeuïge poepluiers per dag. 1 keer per dag en een ...
Haha hetzelfde hier!! Zo goor! Nooit verwacht dat ik ooit op dagelijkse basis plakkerige poep zou schrapen uit de wasbare luiers toen mijn kind nog een schattig baby'tje was met schattige gele melkpoepjes😂😭😂