4 Reacties
één jaar geleden
Hier ook hoor. Ik snap niet waar die natte luiers vandaan komen😅 maar kids pakken gewoon wat ze nodig hebben en je kindje heeft blijkbaar maar minder nodig dan een ander. Mijn eerste dochter was een prullenbakje.. die dronk en at alles wat je haar gaf. Mijn tweede dochter is totaal anders en drinkt bijna niks maar geeft wel aan als ze echt dorst/ honger heeft
één jaar geleden
Hier ook! Als ik lees hoeveel ze op een dag zou moeten drinken, dan haalt ze dat verre van. Hier ook alleen kleine slokjes, soms in een keer een halve beker. Maar meestal 2 a 3 slokjes en daarna is ze heel duidelijke dat ze niet meer hoeft. De avondfles 180ml is wel in 3 minuten leeg 😂.
één jaar geleden
Hier ook zo'n kleine die heel weinig drinkt!
Nu is hij ook nog een ziek, eet daardoor ook minder. Ik geef m nu maar wat meer flesvoeding, maar dat drinkt hij ook maar mondjesmaat.
Ik ben ook niet van de diksap, maar die wel eens af en toe geprobeerd, maar die duwt hij nog harder weg dan water en thee. Hij lijkt sowieso niet van het zoete, want jam en stroop op brood beland ook op de grond ipv in de mond.
één jaar geleden
Die van mij vindt nadoen heel interessant. Dus voordat ik haar de beker aangeef neem ik zelf een klein slokje wat ze kan zien, en zodra zij hem heeft wil ze er dan ook uit drinken, net als mama.
Krijgt ze verder in haar voeding wel veel vocht? Wij geven bvb pap als ontbijt, dan weten we dat ze daar sowieso al 180ml melk uit binnenkrijgt. En fruit met hoog vochtgehalte helpt ook al mee.
Zolang ze wel iets (zelfstandig) drinkt, toegang heeft tot de beker en goed plast lijkt me dat ze genoeg binnenkrijgt.